תמיכה צינית

הביביסטים בהלם: נתן זהבי התהפך לצד נתניהו?

תמונה – צילום מסך: כאן 11
ברשתות החברתיות הופץ מונולוג של שדרן הרדיו נתן זהבי בו הוא כביכול מצדיק את טענות ראש הממשלה נתניהו נגד המשטרה והפרקליטות לאכיפה בררנית. כך זה נשמע

כולם צינים: שדרן הרדיו הציני והפרובוקטיבי נתן זהבי פתח את תוכנית הרדיו שלו במונולוג תמיכה ציני בראש הממשלה נתניהו הטוען לתפירת תיקים נגדו מצד הפרקליטות והמשטרה. "אפילו קראתי היום את כל הציוצים של יאיר נתניהו ונדהמתי כמה הוא צודק."

תומכי נתניהו ההמומים הפיצו את הסרטון ברשתות החברתיות תחת הכותרת, "זהבי תומך בנתניהו", המונולג הציני הערוך הגיע למאות אלפי צפיות ושיתופים.

לאחר ההלם הראשוני, התברר לתומכי נתניהו המאוכזבים, כי זהבי נותר מתנגד חריף לנתניהו והמנולוג היה מלא בציניות נגד ההתבכיינות של נתניהו בבית המשפט.

https://twitter.com/EYjlTrRTx0e7cih/status/1264915583470100480?s=20

העיתונאי בועז גולן מערוץ 20 צייץ וכתב: "קטעים עם כל אלה ששולחים אליי הקלטה של נתן זהבי בטענה שהתהפך ונהיה ביבי. מי שלא הבין – בדיוק ההיפך. מונולוג ציני שירד על ביבי, על המאמינים בבורא עולם ובמשיח, על מינויים של מירי רגב ועל הצדק, לטענתו, שלו הוא מצפה – בהפוך על הפוך – הרשעת ראש הממשלה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!