שיימינג ברשת

מיכל הקטנה: "מה עוד צריך לקרות כדי לאפס אתכם?"

תמונה – אינסטגרם מיכל הקטנה
כוכבת הילדים מיכל הקטנה חושפת שיימינג שסופגת בתה הבכורה יולי בת ה-12 בגלל סרטון שפורסם בטיקטוק. צפו

הסרטון שגרם לכוכבת הילדים מיכל הקטנה לצאת בפוסט חושפני ברשת, כדי להגן על בתה הקטנה שספגה שיימינג ברשת.

בסרטון שפרסמה אורטל עמר ברשת 'הטיקטוק' נראית יולי הקטנה רוקדת בלבוש חשוף. הגולשים שלא אהבו את הלבוש החושפני הגיבו בתגובות מכוערות במיוחד שפגעו נורא בילדה יולי הקטנה.

בפוסט שפרסמה מיכל הקטנה היא כותבת: "איך אתם מעזים לערער ככה את הביטחון של הילדה שלי? כבר שלושה ימים שהגוף שלי רועד ואני עוצרת את עצמי, לוקחת נשימות עמוקות כבר שלושה ימים שהילדה שלי , האור שלי, פגועה, עצובה ואני מנסה לשכנע אותה להרים את העיניים מהריצפה, תגידו לי רגע גיבורי מקלדת חסרי כל אמפתיה באיזה עולם אתם חיים?!"

"מה עוד צריך לקרות כדי לאפס אתכם? מי אתן אותן אימהות שמעבירות ביקורת עלי ועל דרך החינוך שלי? ולמה אנחנו לא כאן האחת בשביל השניה? לא מספיק העולם הזה מלא בביקורת, ואנחנו מפנות האחת לשניה אצבע מאשימה? איך אתם מעזים לערער ככה את הביטחון של הילדה שלי, במהותה, בגופה ובחופש שלה להיות כל מה שבא לה להיות? אני רוצה רגע לעצור הכל ולהבהיר למי שעוד לא מצליח להבין, ילדה בת 12, היא ל-א אובייקט מיני! לא משנה איך תסתכלו על זה! ומה שאתם עושים, אין מילה יותר טובה לתאר את זה מאשר בריונות! יצא לי האוויר מלהכיל את קלות הדעת הזו ואת הרוע"

עוד כותבת מיכל: "האינסופי שבוער בתוכם, זה גורם לי לכל כך הרבה כאב והלוואי וזה היה רק לי, אבל פגעתם בדבר הכי יקר לי בעולם, בילדה שלי, טהורה שלי, כמו כל הילדים האחרים ואנחנו במקום לגונן עליהם מכל משמר רק מביעירים ומלכלכים. הלוואי וכל זה ייפסק והלוואי ומשהו כבר יגרום לטירוף הזה להיגמר, הלוואי ובמקום כל הרוע נמשיך לפזר, אהבה, אהבת חינם, בלי תנאים ובלי סיבות רק ככה ננצח את החושך הזה, רק ככה העולם הזה יתקיים ויהיה יותר טוב."

לסיום כותבת מיכל: "כל חבריי האהובים, כל התומכים והמגוננים תודה שאתם תמיד שם בשבילי, אלו ימים קשים ופגיעים ולא הייתי יכולה להתמודד עם זה בלעדיכם. ויולי שלי, אהובה שלי, מאור עייני תיהיי כל מה שבא לך להיות ותעשי כל מה שבא לך לעשות רק מה שאת אוהבת, רק מה שאת חושבת!!! שיהיה לך טוב וזיכרי יחד אנחנו חזקות מהכל".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.