משיבה אש

נאווה VS ירדן: "היום התגלית במלוא צביעותך והתנשאותך"

תמונה – נאווה בוקר פייסבוק
חברת הכנסת לשעבר נאווה בוקר משיבה אש לירדן ג'רבי לאחר שידור העימות ביניהן בתוכנית 'הישרדות': "מכאן ועד לומר שאת לא מבינה איך נבחרתי לכנסת?". צפו

חברת הכנסת לשעבר נאווה בוקר משיבה אש לירדן ג'רבי, לאחר העימות ביניהן בתוכנית 'הישרדות' "ירדן, את אולי גיבורה לאומית בתחום הספורט ותמיד פרגנתי לך, אבל היום התגלית במלוא צביעותך והתנשאותך. אותי איכזבת בגדול. נכון, זכית במדליה. אבל זה לא הופך אותך לחכמה יותר. רק לפני מספר ימים התלוננת מול מדינה שלמה על שכינו אותך בשם גנאי. אבל את כנראה לא טובה יותר. ואם יש משהו שאני לא אוהבת, זו צביעות, בטח שלא מאחורי הגב."

"את מזלזלת באינטליגנציה שלי? כדאי שתלמדי קודם כל מהי אינטליגנציה רגשית. אותי לימדו בחיים שמכל אדם אפשר ללמוד. אז אולי אני לא קרה כמוך, אני מראה רגשות, ואני לא מסתירה מאנשים את מה שאני חושבת. וזה בסדר. מותר לאנשים להיות שונים. אבל מכאן ועד לומר שאת לא מבינה איך נבחרתי לכנסת?"

"בעולם הפוליטי, בניגוד לעולם הספורט, חוזק ועוצמה לא נמדדים בפיזיות, אלא ביכולת להתחבר לאנשים. את אולי לא יודעת את זה (כי לא טרחת לבדוק לפני שזלזלת בי), אבל את המועמדות שלי לכנסת הגשתי כשבוע לפני המועד האחרון. ללא קהל מצביעים שאספתי מראש, ואך ורק בזכות הקשר החם שיצרתי עם אנשים, נבחרתי."

לסיום כותבת בוקר: "ייצגתי את הבוחרים שלי בגאווה. ועבדתי קשה מאד. ימים ולילות ארוכים פעלתי למען הציבור במדינת ישראל. אז בנתיים, עד שאת תיבחרי לכנסת, לא יזיק לך ללמוד שיעור בצניעות וכבוד לזולת. "איזהו חכם? הלומד מכל אדם" אמר בן זומא במסכת אבות. עבורי, ירדן, זו לא רק אמרה, זו דרך חיים."

‫ירדן ג׳רבי על נאווה בוקר.‬‫פשוט צודקת!!!!‬‫אלופה.‬

Posted by Hadar Segal on Wednesday, May 27, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.