שליחות ישראלית

אביב גפן: "אמרתי לבן שלי שאני רוצה שיעלה לתורה"

תמונה – צילום מסך
הזמר אביב גפן ממשיך במסע הקירוב לבבות בין הציבור החרדי לחילוני בישראל: "הכי כאב לי בקורונה, כשחבר שלי אמר לי, כבר הכל נגמר רק הדוסים מתים. זה היה נורא נורא". צפו בנאום המרגש

מקרב לבבות: הזמר אביב גפן ממשיך בהתקרבות שלו למגזר החרדי לאחר משבר הקורונה וההסתה ברשתות החברתיות: "הגענו לקיטוב בזמן האחרון מסוכן מאוד, פילגו אותנו, אני טוען שמאחורי כל זה עמד משהו מאוד חכם שנוסח ברהיטות וידעו להפריד בינינו בשיסוע אחד בשני אחים באחיהם. וזה גורם למצב שאני כבר יותר לא יכולתי ואמרתי מספיק"

גפן הוסיף וסיפר על בנו דילן: "גם בשורשי היהודים, כי כשבני דילן יגיע לבר מצווה ביולי, יש לו הרבה חברים שלא רוצים לעלות לתורה, עלייה לתורה נראה משהו מיותר לגמרי. והוא בא אליי אמר, שמע אבא, נכון לך לא איכפת שאני לא יעלה לתורה? ואני אמרתי רגע, דווקא אני כן רוצה. אז הוא אומר לי, אבל אתה חילוני אתאיסט אתה אביב גפן, אמרתי, משהו לי חשוב שכן תעלה לתורה. ויש כאן כן איזה חיבור שהוא הרבה יותר עמוק, מכל פוליטיקאי יש איזה זיקה וצריך לחזור לביחד"

גפן הוסיף וסיפר על תקופת הקורונה: "הכי כאב לי בקורונה, כששמעתי חבר שלי שנראה לי חכם, כשדיברנו על הקרורונה הוא אמר לי, כבר הכל נגמר רק הדוסים מתים. זה היה נורא נורא. אמרתי כנראה הגענו לשפל של האנושות בינינו, רק הדוסים מתים, בינינו זאת אומרת, הדיבור הכי בזוי והכי שפל בעיניי, אבל זה הדיבור, ברור שזה נדיר ורק הוא חושב על זה, אני טוען שלא אגב, זה גם דו צדדי מהכיוון החרדי לחילוני, נהיה פה משהו מאוד מאוד מסוכן"

לסיום אמר גפן: "אני החלטתי עם עצמי שאני בשליחות בשנת 20 21, בכל כוחי וכל נוכחות שאני יכול, את הקהל שלי לחבר, לחבר לא לצביעות. אני עדיין שוקל וחושב איך עושים את זה כי המציאות שלנו קוראת להתחבר. אני חושב שיש כאן טקס גירושין הכי מכוער בהיסטוריה האנושית בין העם החילוני והדתי. אני רוצה הפעם לפתור את זה כן ביחד וכן באהבה, ואני כבר הייתי וביקרתי, ואני הולך לתרום את כל כוחי וחיי בעתיד הקרוב לפחות, לקחת את הקהל הדתי, החרדי, החילוני והאתאיסטי שידברו ביניהם כמו עכשיו. זה דוגמא טובה לילדים שלנו"

אביב גפן מסר מיוחד לעם ישראל…ישר כח

Posted by ‎טובה בוריה‎ on Wednesday, May 27, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.