החלום שנגנז

כתב ידיעות אחרונות שחלם לפוצץ את יאיר נתניהו הושעה

תמונה – יאיר נתניהו
עורך בדסק החדשות בעיתון 'ידיעות אחרונות', יואב קרן, הושעה מעבדותו לאחר פוסט אלים ומגונה שפרסם על בנו של ראש הממשלה נתניהו.

הסתה ברשת: עורך 'ידיעות אחרונות' נטע ליבנה השעה את עורך דסק החדשות יואב קרן, לאחר שפרסם פוסט בו הוא חולם על אלימות המופנית כלפי יאיר נתניהו: "פוסט שפרסם בימים האחרונים בפייסבוק אחד העורכים בעיתון מעורר סערה – ובצדק. מהדברים שנכתבו בו משתמע עידוד מפורש ובוטה לאלימות. אני מגנה את הדברים האלו בכל תוקף, ומבהיר: "ידיעות אחרונות" מתנער מהם לגמרי. מדובר אמנם בחשבון הפייסבוק הפרטי שלו, אולם מעיתונאים ב"ידיעות אחרונות" מצופה להפעיל שיקול דעת, לשמור על שפה ראויה ובוודאי שלא לעודד לאלימות, במישרין או בעקיפין. מחבר הפוסט הוצא לחופשה, ובתחילת השבוע יזומן לוועדת משמעת בה יתברר העניין עד תום", כתב עורך ידיעות אחרונות נטע לבנה.

בפוסט שפרסם קרן בעמוד הפייסבוק שלו והוסר לאחר מכן, הוא תקף בחריפות את יאיר נתניהו וסיפר על החלום האלים שחלם: "תשמעו חלום מוזר שחלמתי. בחלומי אני הולך בלילה ברחוב ורואה מישהו שנראה בול כמו יאיר נתניהו מסתובב לו ככה לבד, בלי מאבטחים. פתאום ניגשים אליו כמה חבר'ה, כל אחד בגודל של מקרר, ואומרים לו, סליחה, אדון בחור, אתה לא הבן של ביבי במקרה? והוא אומר להם: כן, זה אני. אבא שלי הוא ראש ממשלת ישראל. ואז הם תופסים אותו, אחד מחזיק מאחורה והאחרים מתחילים לפוצץ אותו במכות, ועל כל אגרוף או בעיטה הם אומרים לו: זה בשביל דנה כשדי. וזה בשביל דנה ויס. וזה בשביל ההורים והסבים שלנו שאיחלת להם למות מקורונה. וזה סתם בגלל שאתה ילד זין מגעיל דושבאג מהגהינום מיזוגן ומטריד מינית שמסתובב במועדוני חשפנות חי כבר שנים על חשבון המדינה ומטנף על כולם."

"ואחר כך הם שוברים לו את האצבעות בשתי הידיים ואומרים לו, זה בשביל שלא תוכל לצייץ בטוויטר עד הודעה חדשה. וכל הזמן הזה אני מתלבט אם לעזור לו או להצטרף אליהם ובסוף אני לא עושה כלום ורק עומד מהצד ומסתכל, ואחרי שהם הולכים אני מזמין אמבולנס כי בכל זאת, אי-אפשר להשאיר ככה בנאדם בלילה באמצע הרחוב במצב כזה, ואני מוציא בקבוק מים ושוטף לו את הפנים מהדם ומהנזלת ומהדמעות ואומר לו: מקווה שלמדת לקח, חתיכת חרא קטן. ובדיוק כשהאמבולנס הגיע התעוררתי שטוף זיעה ואמרתי לעצמי: איזה מזל שזה רק חלום. ואיזה מזל שאני נגד אלימות. ואיזה מזל ששמאלנים לא הולכים מכות. ואיזה מזל שהמשטרה לא עוצרת אנשים בגלל חלום. או אולי כן? כנראה אדע בקרוב *עדכון: לכל אלה שמפצירים בי, כאן ובפרטי, למחוק את הפוסט: תודה על הדאגה, אבל נמאס לי כבר לחיות בפחד תמידי מהפרעוש הזה וחבורת ביריוני המקלדת שלו. רוצה לתבוע? שיתבע. רוצה להתלונן במשטרה? שיתלונן. רוצה לשלוח אליי את השב"כ? שישלח. לא מפחד ממנו"

מקור:

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!