צפו

אברי גלעד מתנצל: "לא התכוונתי לערביי ישראל"

תמונה – ארכיון תאגיד 11/פגישה
אברי גלעד מתנצל בפני מי שנפגע מדברים שאמר בתוכנית הבוקר שלו נגד הזעם הערבי התמידי: "ההתבטאות היתה בהקשר לתגובת הירדנים לתכנית הסיפוח. לא התכוונתי לערביי ישראל". רזי ברקאי: "חברים בשמאל, תרגיעו. אברי גלעד צודק". צפו

התנצלות מהירה: מגיש הטלויזיה אברי גלעד מתנצל בפני מי שנפגע על דבריו לאחסן חלאילה שהתארח בתוכנית הבוקר: "סליחה שאני אומר לך את זה כיהודי לערבי, המצב הקבוע שלהם זה זעם, ולא סתם תמיד יש יום זעם. תמיד הכעס. אין בארגז הכלים הרגשי שמה, אין משהו אחר חוץ מכעס וזעם. ראית פעם הומור, חיוך, אהבה, נתינה? תמיד הכעס הזה, בסדר", זעם גלעד על הזעם התמידי.

לאחר הסערה והדרישה להשעותו כמו שהשעו את רינה מצליח שהתבטאה נגד מצביעי הליכוד, פרסם אברי גלעד הבהרה והתנצלות: "ההתבטאות היתה בהקשר לתגובת הירדנים לתכנית הסיפוח. לא התכוונתי לערביי ישראל ובוודאי שלא התכוונתי להכליל ומתנצל אם לא הובנתי כראוי"

העיתונאי רזי ברקאי יצא להגנתו וצייץ: "חברים בשמאל, תרגיעו. אברי גלעד צודק. לא חייבים להסכים איתו בכל אמירה בסכסוך הישראלי- פלסטיני, אנחנו שם קמצנים בנכונות שלנו, אבל העולם הערבי מסביב מלא בכעס ובעיקר בקיטורים. זה לא רק עניין משטרי, זה עניין תרבותי עמוק. אמריקה תשרוד את הכתם ששמו טראמפ, לוב לא תשרוד את קדאפי"

ח"כ מוסי רז ממרצ תקף בטוויטר את גלעד על דבריו: "המצב הטבעי של אברי גלעד הוא גזענות ושנאה."

יאיר נתניהו הגיב להתנצלות שפרסם אברי גלעד וכתב: "מחכה עדיין להתנצלות של אברי גלעד שראה בקריאה של בוקי נאה לדקור אותי עם סכין, משהו משעשע וחביב. משום מה את ההתנצלות הזאת הבוסים שלו בתאגיד אל מנאר 13 לא כפו עליו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!