קרב תקשורתי

פוליגרף ופיטורים: עקיבא נוביק נגד ערוץ הכנסת

תמונה – ערוץ הכנסת
העיתונאי עקיבא נוביק הודיע למנהלי ערוץ הכנסת כי לא ישתתף בתוכניות הערוץ, עד שיחזירו לעבודה את העיתונאית שהושעתה בגין סירובה להלשין על הדלפפת הסרטון המשתלח.

העיתונאי עקיבא נוביק יוצא להגנת העיתונאית שהושעתה מעבודתה בערוץ הכנסת, למרות שיצאה דוברת אמת בפוליגרף שביצעו הנהלת הערוץ לעשרה עובדים החשודים בהדלפת הסרטון המשתלח של ח"כ עופר שלח נגד העיתנואי משה גלסנר שנגנז מטעמי "אחריות וממלכתיות".

בציוץ שפרסם נוביק הוא מכריז: "הודעתי להנהלת ערוץ הכנסת שכל עוד עובדת הערוץ מושעית בגלל סירובה להלשין על חבר לעבודה, לא אגיע להשלים הכנסה בערוץ", צייץ נוביק וקיבל מחמאות מקיר לקיר ברשתות החברתיות.

גיא לרר: "מעולם לא הוזמנתי לערוץ הכנסת"

העיתונאי שמעון ריקלין זעם אמש על מנכ"ל ערוץ הכנסת וחשף, כי שלושת העובדות שפוטרו מערוץ הכנסת הן דתיות, כמו שלושת העיתונאים הדתיים, אראל סגל קלמן ליבסקינד ואור רווח מהתאגיד, שפוטרו בשבוע האחרון.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.