אכזבה

ביקורת חריפה: שליין וסגל נגד ממשלת נתניהו וגנץ

תמונה – פייסבוק ליאור שליין
העיתונאים עמית סגל וליאור שליין תוקפים בחריפות את ראשי הממשלה נתניהו וגנץ בעקבות טיפולם הכושל במשבר הקורונה: "מושחתים, לכו הביתה. ובלי אף אאודי 8, גנץ. לך הביתה ברגל"

על רקע המגבלות החדשות שמבקש ראש הממשלה נתניהו להטיל על אזרחי ישראל בעקבות העלייה בחולי הקורונה, מגיש הטלוויזיה ליאור שליין תוקף את נתניהו גנץ ושולח אותם הביתה ללא האודי היוקרתי.

"הערב זה רשמי: "ממשלת החירום לטיפול בקורונה" כשלה באופן מחפיר בהתמודדות עם המגפה. היא כשלה גם בעזרה למובטלים ולבעלי העסקים. העיקר שמינו 34 שרים, כולל שר מים ושר סייבר. העיקר שסידרו לביבי מיליון שקל החזר מס ולגנץ שני אאודי 8. מושחתים, לכו הביתה. ובלי אף אאודי 8, גנץ. לך הביתה ברגל." , צייץ שליין בזעם.

הערב זה רשמי: "ממשלת החירום לטיפול בקורונה" כשלה באופן מחפיר בהתמודדות עם המגפה. היא כשלה באופן מחפיר גם בעזרה למובטלים,…

Posted by ‎Lior Schleien ליאור שליין‎ on Thursday, July 2, 2020

העיתונאי עמית סגל התייחס בביקורת להצהרתו התקיפה של ראש הממשלה נתניהו : "הסגר הראשון – אשמת הקורונה / הסגר השני – אשמת הממשלה. זו הבעיה החריפה של הממשלה בכלל ונתניהו בפרט"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.