מגלVSשפיר

סתיו שפיר: "ביליתי את הדקות האחרונות בלעשות לייק לכל שיר של אמדורסקי"

תמונה – ארכיון הכנסת
חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר יוצאת להגנת אסף אמדורסקי שגידף את ראש הממשלה נתניהו בראיון לערוץ 13 ממוקד המחאה בכיכר רבין: "אני ביליתי את הדקות האחרונות בלעשות לייק לכל שיר של אמדורסקי" / ינון מגל בתגובה: "את עושה עבודת קודש עם הלייקים. תמשיכי". צפו

סתיו שפיר, חברת הכנסת לשעבר שנפלטה באכזריות מהמערכת הפוליטית יחד עם אהוד ברק, יוצאת להגנת הזמר אסף אמדורסקי שתקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו בראיון לערוץ 13: "אני ביליתי את הדקות האחרונות בלעשות לייק לכל שיר של אמדורסקי. תמיד אהבתי אותו אבל אחרי הראיון אתמול מגיע לו שנשמיע אותו ברפיט – כי אמנים אמיצים זה הכי הכי שיש! תנו לנו עוד מזה! בלי "לא פוליטי" ובלי לשקשק מטוקבקיסטים עלובים. שירו באומץ ותראו באיזו מהירות המדינה שלנו תרים את הראש", כתבה שפיר בעמוד הטוויטר וזכתה למבול של הודעות ציניות ותומכות.

חבר הכנסת לשעבר והעיתונאי ינון מגל הגיב בהתרגשות צינית: "הפסד של כולנו שאת כבר לא בכנסת. את עושה עבודת קודש עם הלייקים. תמשיכי"

סתיו שפיר לא נשארה חייבת והגיבה בעקיצה: "מה קרה ינון, אין איזה סוטה מין להגן עליו היום, שהתפנית להצקות בשדות אחרים? פרצוף משתיק"

ינון מגל בתגובה: "בואי, ראינו כולנו איך בשביל דיל פוליטי (כושל) קפצת למפלגה עם ברק שהיה שותף עסקי של פדופיל. אז לגבי הגנה על סוטי מין לא בטוח שאת הכתובת להעביר ביקורת.
בנתיים תמשיכי עם הלייקים לאמדורסקי. זה חשוב. אוהב דקל❤"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "סתיו שפיר: "ביליתי את הדקות האחרונות בלעשות לייק לכל שיר של אמדורסקי""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.