הפגנות בלפור

זיו שילון זועם: "גיא הוכמן חטף מכות רצח ממפגינים. לא ממדינת אויב, אלא מבית!"

תמונה – צילום באזזנט
זיו שילון מגנה בחריפות את התקיפה נגד הקומיקאי גיא הוכמן בהפגנת הדגלים השחורים מול מעון ראש הממשלה בירושלים: "גועל נפש וביזיון הם מונחים מקלים ביחס להתנהגות כזו! אם השיח שלי היה על מה הופך הפגנה ללא לגיטימית - זה בדיוק זה!" / הפוסט המלא

הפעיל החברתי זיו שילון מגנה בחריפות את המתקפה שספג הקומיקאי ואושיית הרשת גיא הוכמן שתיעד בהפגנת השמאל בבלפור: "שבוע טוב! או קצת פחות...את הבחור הזה בתמונה, חלק גדול מכם מכיר .קוראים לו גיא הוכמן הוא לוחם לשעבר בחטיבת הנח״ל וחבר נפש שלי עוד מימי השירות הצבאי"

עליתי לבלפור. חכו לסוף.*המציג הינו סאטיריקן חסין קורונה שדואג לצחוק על כל מגזר בישראל.

Posted by Guy Hochman on Sunday, July 19, 2020

"הוכמן אחד היוצרים הקומיים המוכשרים בארץ, הקונספט של הסרטונים שהוא מייצר מתרכז במוקדי חיכוך כגון הפגנות ומשחקי כדורגל. האיש הזה מיצר הומור במקומות שיש בהם המון כעס – מדהים. הוכמן כבר צעד במונדיאל בתוך המון עם דגלי חיזבאללה וגם את זה עבר בשלום."

עוד כותב שילון: "אתמול הוא היה בהפגנה בבלפור, תיעד עוד אחד מהסרטונים שלו, מחוץ לבית רוה״מ. הוכמן חטף מכות רצח ממפגנים. לא ממדינת אויב, אלא מבית! בתמונה אתם רואים מפגין בועט בו לאחר שהוא נס מהמקום. גועל נפש וביזיון הם מונחים מקלים ביחס להתנהגות כזו! אם השיח שלי היה על מה הופך הפגנה ללא לגיטימית – זה בדיוק זה! ברגע שמעורבת אלימות שכזו פיזית ומסיתה הלגיטימיות להפגין כבר איננה קיימת. לא להסתה ולא לאלימות לפני הכל – ברגע שעשיתם זאת כבר לא משנה על מה אתם מפגינים חבורת אפסים."

מדגיש הפוסט הזה פונה אך ורק לאותם אלו שנהגו באלימות! אני תומך בזכות להפגין תומך באמירה של העצמאיים בישראל והשכירים…

Posted by ‎Ziv shilon זיו שילון‎ on Sunday, July 19, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "זיו שילון זועם: "גיא הוכמן חטף מכות רצח ממפגינים. לא ממדינת אויב, אלא מבית!""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.