מתחרטת ובוכה

אופירה אסייג סיימה בדמעות ראיון עם דנה וייס

תמונה – אינסטגרם אופירה אסייג
מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג פרצה בבכי בסיום הראיון לדנה וייס בערוץ 12, שם התחרטה על שהגנה על הזמר אייל גולן בפרשת הקטינות: "אני מפחדת שיקרה לי משהו ואני לא אהיה שם בשביל הילדים שלי". צפו

בראיון לדנה וייס בתוכנית 'חדשות סוף השבוע' בערוץ 12, פרצה בבכי מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג כשדיברה על הילדים שלה: "אני מתחננת לאלוהים שישאיר אותי בריאה בשביל הילדים שלי"


באדיבות ערוץ 13

על פרשת הקטינות והזמר אייל גולן אמרה אסייג: "אני אגיד לך את זה במילים הכי פשוטות, טעיתי כשהגנתי על אייל גולן. גם לאופירה אסייג מותר לטעות, אני טועה כמו כל בני אדם בעולם. אני כאישה, וכאמא וכעיתונאית יכולה לומר לך שמוסרית טעיתי שהגנתי על אייל גולן. אני אומרת לך משהו שאני ישלם על זה מחיר כבד ואין לי שום בעיה. אני מפחד רק מאלוהים"

אופירה אסייג בראיון לדנה ויס: מוסרית טעיתי כשהגנתי על אייל גולן

אופירה אסייג בראיון לדנה ויס: "מוסרית טעיתי כשהגנתי על אייל גולן"הראיון המלא בשבת ב 20:00דנה ויס – Dana Weiss אופירה וברקוביץ'

Posted by ‎חדשות סוף השבוע‎ on Thursday, July 16, 2020

הזמר אייל גולן נשאר חייב, והגיב בעקיצה לאופירה בסטורי בעמוד האינסטגרם הפופולרי שלו: "הידעת?? עוקב= מוסר".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.