הודו והורשעו

גליקמן נגד בר רפאלי: "אין שום סיבה שלא יישבו על הספסל. בזיון"

תמונה – צילום יחצ קורלינה
כתב המשפט של 'ערוץ 13', אביעד גליקמן תוקף בזעם את בר רפאלי ואמא ציפי, שלא התיישבו על ספסל הנאשמים הבוקר בדיון בבית המשפט: "אין שום סיבה שלא יישבו על הספסל ויקבלו "פטור" מתמונה שכזאת. בזיון".

במסגרת הסדר הטיעון שגובש, התייצבו הבוקר, ציפי ובר רפאלי בבית המשפט, הודו והורשעו בעבירות המס במיליוני שקלים המיוחסות להן. כתב ערוץ 13 אביעד גליקמן זעם ברשת: "משום מה בר וציפי רפאלי לא יושבות על ספסל הנאשמים בדיון שמציגים את הסדר הטיעון. אין שום סיבה שלא יישבו על הספסל ויקבלו "פטור" מתמונה שכזאת. בזיון", זעם גליקמן וגרף עשרות תגובות.

אלירז שדה הגיב: "אחי זה בזיון? זה מה שיעשה את העולם טוב יותר? התמונה שלהן על הספסל? מאיפה הרוע הזה?! נאשמים אחרים לא עושים מהתמונה שלהם קרקס. מה עם קצת אנושיות? מה קורה אצלכם? מה קרה לך בחיים שהפך אותך לכזה? מרחם עליך ועל דומיך."

אביעד גליקמן השיב: "זה לא רוע. להיפך. אין שום סיבה שנאשמים אחרים יישבו על ספסל הנאשמים ויצלמו אותם והן לא"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.