זעם חרדי

קייקים חינם: התגובה המטרללת לאייל ברקוביץ'

תמונה – צילום: פייסבוק אופירה וברקו
בתגובה להתבטאות שהכעיסה את הגולשים החרדים, מספר הפלאפון האישי של מגיש הטלוויזיה אייל ברקוביץ' הופץ בעשרות קבוצות וואטסאפ חרדיות תחת הכותרת "קייקים חינם": "איפה כל הכסף שקיבלו כל השנים? במשך שנים גונבים את כל התקציב". צפו

זעם חרדי ברשת על מגיש הטלוויזיה אייל ברקוביץ' שתקף בחריפות את המגזר החרדי וכינה אותם "גנבים", במהלך דיון סוער באולפן 'אופירה וברקו'.

מספרו האישי של ברקוביץ' הופץ בעשרות קבוצות וואטסאפ חרדיות תחת הכותרת: "מושי עקשטיין קייקים חינם בחורי ישיבות"

בין התגובות הזועמות שקיבל ברקוביץ' ברשת, כתב אלי אדלר: "עצוב ומכעיס כאחד. מגזר שלם המונה כ-1,150,000 נפש, שרובו חי בצניעות רבה,משפחות גדולות בדירות קטנות,בצפיפות ובעוני. מגזר שהערכים העליונים שלו הם תורה וחסד, ובכ"ז, ברקוביץ,המייצג את הישראלי המצוי, בטוח שהחרדים לוקחים כמויות של כסף מתקציב המדינה לכיסם. כשלון אדיר של חוסר הסברה והנגשה"

גם שר הבריאות יולי אדלשטיין הזדעק וזעם על מגישי התוכנית 'אופירה וברקו', שציטטו דיווחים על אישור שניתן לכאורה "לאלפי אברכים" להיכנס לישראל מבלי להיכנס לשבועיים מלאים לבידוד.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.