הרשת זועמת

קריקטורת ליצמן: עמוס בידרמן מסעיר את הרשת

תמונה – פרטי
הקריקטוריסט של עיתון 'הארץ, 'עמוס בידרמן מעורר סערה ברשתות החברתיות לאחר שפרסם הבוקר קריקטורה שנויה במחלוקת. ח"כ סמוטריץ': "אפילו ב’דר שטרימר׳ לא יכלו לעשות את זה אנטישמי יותר". / צפו ותשפטו

על רקע הדיווחים כי מדינת ישראל עשויה לאשר את כניסתם של אלפי יהודים צעירים, בחורי ישיבה, מארה״ב אל ישראל, מפרסם הבוקר צייר עיתון ׳הארץ׳ קריקטורה מזעזעת שעוררה כצפוי סערה ברשת.

בציור נראה דמותו של השר יעקב ליצמן, מי שלכאורה מעורב בהליך הגעתם לארץ של היהודים, כשהוא נושא עגלה מלאת מזוודות בשדה התעופה בן גוריון, ואחריו נשרך תור בחורי הישיבה המדוברים. מהמזוודות יוצאים מכל עבר נגיפי קורונה.

הציור כאמור עורר סערה ברשת. חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (ימינה) כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אפילו ב’דר שטרימר׳ לא יכלו לעשות את זה אנטישמי יותר"

גולשים אחרים הגיבו על הציור של בידרמן וכתבו: "מעניין להיכן נעלם המכחול שלך כש-15,000 איש הפגינו נגד ביבי בצפיפות מטורפת ובצפצוף על ההנחיות. אה, בעצם זה נגד ביבי", גולש אחר הגיב: "גבלס. תמשיך להסית. הכי נמוך. בושה שיהודי ממשיך את תעמולת הנאצים. ״היהודים מפיצי מחלות״.

זמן קצר לאחר פרסום הציור והמתקפה שספג, פרסם בידרמן בתגובה ציור של הצייר יוני גרינשטין, ציור שפורסם בעיתון החרדי 'יתן נאמן', שגם בו מתואר אדם חרדי כמפיץ מחלות

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!