תיעוד בלעדי

גלעד שלמור מערוץ 12 הותקף: "לך מפה"

תמונה – צילומים: באזזנט
עיתונאי ערוץ 12, גלעד שלמור הותקף מילולית ע"י מספר מפגינים נגד רה"מ נתניהו שזעמו על הסיקור התקשורתי מהפגנות בלפור הסוערות בירושלים: "לך מפה יבן זונה. בשביל מי אתה עובד?". כך זה נראה

זירת מלחמה: במהלך הפגנת השמאל מול מעון ראש הממשלה בירושלים, מספר מפגינים נגד נתניהו תקפו את העיתונאי גלעד שלמור מערוץ 12. המפגינים צעקו לעברו 'לך מפה, יבן ז***' ושלל כינוי גנאי: "נותנים במה לרוצח למסית שמעודד לרצח מפגינים".

צפו: שלט "היודונאצים" בהפגנת "החייזרים" בבלפור

יאיר נתניהו הגיב: "למה יש לי הרגשה שזה לא יגיע לכותרות…. מפגיני שמאל תוקפים את גלעד שלמור מערוץ 12. לפני כמה שנים הוא גם עבר לינץ׳ ע״י מפגינים ערבים ביפו שכמעט רצחו אותו… גם אז הערוץ הסתיר. ואני מאמין שכמו שאז שערבים פוצצו אותו מכות זה לא שינה את דעתו והוא נשאר שמאלני, כך גם האירוע מאתמול…"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.