כועס

צפו: מתי כספי כינה את נתניהו 'דיקטטור' ומחק

תמונה – פייסבוק מתי כספי
לאחר שכינה את ראש הממשלה נתניהו 'דיקטטור' וקרא לו להשמיד את פרטי האומנות בלשכתו, מתי כספי מחק את הסרטון שפרסם בעקבות איומים על חייו שקיבל לטענתו. צפו

הזמר והיוצר מתי כספי פרסם סרטון בו מותח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו. לאחר איומים שקיבל לטענתו, הוא מחק את הסרטון.

בסרטון שנמחק תקף כספי בחריפות את נתניהו: "אחרי שההוא מבלפור החליט לסגור את הספריה הלאומית החלטתי להגיב: אני מציע שהדיקטטור ינהג על פי מה שהחליט, מאחר שסגר את כל הקשור לתרבות והרס את חיי כל העוסקים ביצירת התרבות – שיסיר מהקירות את כל התמונות התלויות שם, שיקח את כל יצירת האמנות המצויות בביתו וישמיד אותן מיד. כך יעשה גם לכל התקליטים הדיסקים והדיוידי שנמצאים ברשותו וברשות הפרזיט שגר אצלו, ושישרוף את כל הספרים שיש לו ושלעולם לא יצפה יותר בסרטים ולא יאזין למוזיקה אף פעם. כך הוא ייהנה יותר מהחיים שכפה על אזרחיו"

https://twitter.com/MatzorAlBalfur/status/1292513368964763648?s=20

לאחר שמחק את הסרטון נגד רה"מ נתניהו, כתב כספי: "לאור איומים שהאומן קיבל על חייו מיצורים נאלחים ששמם נרשם והנושא בטיפול, נאלצנו להסיר את הסרטון של האומן בו הוא מביע את כאבו על סגירת הספריה הלאומית וקבורת התרבות במדינה תוך שהוא פונה אל ראש הממשלה ומבקש שינהג על פי החלטותיו, וישמיד את כל חפצי האומנות, ציורים, פסלים, ספרים, דיסקים וסרטים שברשותו ושיחדול מלצפות בסרטים ולהאזין למוזיקה, ובכך הוא יהנה יותר מהחיים שכפה על אזרחיו. מעניין איך נקרא משטר כזה בארץ", תקף כספי בעמוד הפייסבוק שלו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.