תזוזות בברנז'ה

ברק רביד: "אני יוצא היום לדרך חדשה"

תמונה – ארכיון ערוץ הכנסת
לאחר שפוטר מערוץ 13 יחד עם עיתונאים נוספים עקב קיצוצים, העיתונאי ברק רביד מצטרף לאתר 'וואלה ניוז' וישמש ככתב המדיני.

העיתונאי ברק רביד שפוטר יחד עם עקיבא נוביק וטלי מורנו מערוץ 13 עקב הקיצוצים בערוץ בגלל משבר הקורונה, מונה היום לכתב המדיני של אתר וואלה חדשות.

בפוסט שפרסם רביד הוא כותב: "אני יוצא היום לדרך חדשה ומצטרף 'לוואלה חדשות' ככתב ופרשן מדיני. אני שמח להצטרף לצוות מעולה של עיתונאים באחד מכלי התקשורת המובילים והעצמאיים ביותר בישראל. אני מבטיח להמשיך ולספק לכם את הסקופים החשובים והמעניינים ביותר גם בבית המקצועי החדש שלי"

קיצוצים: ברק רביד ודני רופ פוטרו מחדשות 13

כזוכר, העיתונאית שרון שפורר תקפה את ברק רביד לאחר פיטוריו מערוץ 13: "ליבי על מפוטרי ערוץ 13 כולל על ברק רביד. אך לעולם לא אשכח את הרגע הזה שבו באסיפת עובדי הארץ לפני כמה שנים במקום לתמוך בקולגות שלו הוא היה עסוק בבזחיחות האופיינית לו בלהגן על ההנהלה והמו"ל – כל זאת כשהת**ת שלו לא היה בסכנה בעוד מעל כולנו ריחפה חרב מעל הראש". אביעד גליקמן הגיב לה: "ציוץ מכוער".

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1279733182154375169?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.