קרב בטוויטר

בן כספית על שרה נתניהו: "היא אשה מתעללת, לא אשה מוכה"

תמונה – ארכיון: כאן 11/רוני קובן
העיתונאי בן כספית מגיב למתקפה של הגברת שרה נתניהו ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר: "אני מקבל ביממה יותר איומים ממה שהם מקבלים בשבועיים. ו"הגברת" היא אשה מתעללת, לא אשה מוכה.. צפו

קרב ברשת: העיתונאי בן כספית פרסם כותרת מחמיאה על מכתב התגובה ששלח היועמ"ש מנדלבליט לראש הממשלה נתניהו, שהתלונן על אוזלת יד בטיפול בהסתה נגד משפחתו, "תשובה מדודה, מדוייקת וראויה של היועמ"ש למכתב הבכיינות של רה"מ" , כתב בן כספית וזכה לתגובה מיו"ר הקואליציה מיקי זוהר שהזכיר את בנותיו: "בכיינות?? אתה אמיתי? הופנו כאן דברי הסתה מיניים, מכוערים ומבישים כלפי רעיית רה״מ ומבחינתך זו בכיינות.. תשמע, איבדת את זה לחלוטין. עד לאן תלך עם השנאה שלך? עד לאן? יש לך 3 בנות. תתעשת.", כתב זוהר בתגובה.

שרה נתניהו: "אני אשה מוכה והתקשורת שותקת"

העיתנאי בן כספית לא נאר חייב והגיב לאחר כיממה: "יש לי 2 בנות. ובן מדהים. ומדובר בשלושה בכיינים, חצופים, חסרי מצפון, המאובטחים ביותר בתבל. בדוק בועדת חוץ וביטחון את תקציב היחידה לאבטחת אישים. אני מקבל ביממה יותר איומים ממה שהם מקבלים בשבועיים. ו"הגברת" היא אשה מתעללת, לא אשה מוכה. מה המצב חוץ מזה? מתי הבחירות?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!