מזל טוב

מרגש: דידי הררי ורעייתו הובילו את בתם לחופה

תמונה – צילום: עידן בקשי
למרות מגבלות הקורונה, בני הזוג דידי ומירית הררי, הובילו הערב לחופה את בתם אבישג בחתונה מצומצמת בחצר המשפחה במושב בצרה . צפו

מזל טוב: בני הזוג דידי ומירית הררי הובילו הערב את בתם אבישג לחופה בחצר המשפחה במושב בצרה, תחת מגבלות הקורונה של משרד הבריאות.

לפני כשבוע סיפרה מירית בראיון לאתר ynet על מצבה הרפואי והכוח שמעניק לה דידי בעלה: "הגעתי לאיכילוב בחמישי האחרון במצב קשה ישר לחדר הלם באמבולנס שוב. אני כבר ויתרתי. רציתי להישאר בבית ולדעוך לאיטי. דידי התחנן.'זה לא הזמן'. בקשתי ממנו ומכולם שיניחו לי, אבל הוא לא מניח. ״יש עוד מה לעשות״, הוא מתחנן. ואני בכוחותיי האפסיים מתרצה, נותנת לו להוביל"

לפני מספר ימים תהה הררי בראיון ל103FM על מגבלות וההוראות של משרד הבריאות: "חשבתי שעד היום אני מבין את ההנחיות, ניסיתי להבין את ההיגיון בקשר להגבלות פתאום הכל מתבלבל לי ביחד. תקף הררי והוסיף: "הבת שלי כבר שלוש פעמים דחתה את החתונה, אולי אנחנו מקדימים אבל הכל צריך להיות מוגבל לעשרים איש, ואז אני פותח טלוויזיה ואני רואה 2000 איש בחתונה של בן של אדמו"ר, ואני אומר מה שונה החתונה של בן האדמור, לבת שלי? אח"כ אני אומר שהם לא אשמים שבאים 2000 איש לחתונה, ומה שונה מעשרת אלפים בהפגנה? מה קורה עם הקורונה? היא מדביקה רק בהופעות ובאירועי תרבות? לא הבנתי את הקטע."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.