משיב מלחמה

עמית סגל על גליקמן וקרא: "הדוברים הנרצעים של מערכת המשפט"

תמונה – כאן חינוכית
העיתונאי עמית סגל מערוץ 12 מסכם את הוויכוח הסוער ברשת עם העיתונאי רביב דרוקר מרשת 13: "אלמלא התקשורת הזו והתיעוב הציבורי כלפיה נתניהו כבר מזמן היה בפנסיה". הפוסט המלא

לאחר קרב ציוצים סוער ואישי בטוויטר, העיתונאי עמית סגל מערוץ 12 מסכם את הוויכוח הסוער עם העיתונאי רביב דרוקר מרשת 13: "כמה מחשבות לסיכום הויכוח הסוער עם רביב: 1. תיקי נתניהו טרם החלו להתברר בבית המשפט. יש משהו כמעט מחוצף בקביעה, עוד מ-2017, שדינם להסתיים בהרשעה, ואז להתגולל דווקא על מי שאומר ״נמתין להכרעה המשפטית״ כמי שאיננו עיתונאי. תזכורת: לפי רביב ביבי אשם בתיק הצוללות ובפועל אפילו לא נחקר."

2. "אם על כל 10 דברי ביקורת שלי על נתניהו בהקשר הפלילי והפוליטי תהיה מילת ביקורת אחת של דרוקר על התנהלות החקירות או תקדימיות התיקים – לרבות השבוע – אני תורם רבבת שקלים לערוץ 13. תזכורת: בעולם של הארץ ודרוקר לא דווח מעולם על תרגילי החקירה הבזויים ועל סימני השאלה."

3. "לראות את ברוך קרא ואביעד גליקמן, צמד הדוברים הנרצעים של מערכת המשפט, שמימיהם לא הוציאו מילת ביקורת על מסוקריהם, לראות דווקא אותם מרטווטים בהתלהבות מאחורי גבו הרחב של רביב מסרים על עיתונות חסרת פניות- סאטירה מרעננת ליום קיץ."

4. גם אם עיתונאי הימין כולם יתגייסו להלל ולשבח את נתניהו, לאתרג ולסנגר – עדיין לעולם לא יועילו לסיכויי הבחירה מחדש שלו כמו שהועיל דרוקר וחבריו לנתניהו בשנים האחרונות. אלמלא התקשורת הזו והתיעוב הציבורי כלפיה נתניהו כבר מזמן היה בפנסיה. הם תקוותו האחרונה."

עמית סגל: "עדיף על לשבת בבריכה עם אלשיך ולצייץ על גל גדות"

דרוקר לא נשאר חייב והגיב בסדרת ציוצים משלו: "1. ב 2017 היו המון עובדות לא שנויות במחלוקת. קבלת טובות ההנאה, השיחות המושחתות עם מוזס, בשביל שחיתות לא צריך הכרעה משפטית. ההיתממות הזאת מגוחכת. גם אלשייך לא הורשע הדבר ולא היה הליך, אבל בעניינו אתה הולך למחוזות המאפיה. בעניין נתניהו "נמתין להכרעה המשפטית".

2. בתיק הצוללות מעולם לא אמרתי שנתניהו 'אשם', שקר גס. אם תמצא מילה אחת שלי כזאת אני תורם רבבת שקלים לחוג נאמני הר הבית. אמרתי שטובי מקורביו בקלחת ושלא הגיוני שהוא לא ידע, אבל שאין ראיה שידע וכשאין ראיות, אין תיק.

..למרבה הצער, אתה מהדהד תקופה ארוכה את מסריו של נתניהו. לעתים שנייה לפני ולעתים שנייה אחריו, פעם אחר פעם, אין לי מושג מה היה קורה לנתניהו, אם לא הייתי מותח עליו ביקורת, כפי שאתה מציע בדרכך המוזרה. אני די משוכנע שמצבו היה הרבה פחות טוב, אם היית מפסיק לבלוע כל קשקוש שהם מאכילים אותך בו – עיין ערך 'חשיפת עדויות חפץ ופילבר'."

עו"ד כינרת בראשי הגיבה: "גליקמן ברוך ורביב, דוברים כעבדים נרצעים של דבוקה ניהולית ודורסנית. פרקליטות שבוחרת להפעיל יחידת סייבר, יחידת שלמה בפרקליטןת דוברות, מערכת משפט ו3 וחצי עבדים נרצעים בתקשורת כדי להלך אימים על מפגינה אחת! מערכת שלמה נגד מפגינה אחת! קפיש? מחר זה אתם יא קוקו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.