"פסילה לצמיתות אעלק"

מלך זילברשלג חושף את הבכיר המטריד: "הנה הוא, בשמו, תמונתו והעונש שקיבל"

תמונה – טוויטר מלך זילברשלג
העיתונאי החרדי אלימלך זילברשלג חושף ברשת את מנהל בית הספר ששכנע אותו להיפגש והטריד אותו מינית לכאורה במהלך הפגישה: "הנה הוא, בשמו, תמונתו וה"עונש" שקיבל. זה מעצבן אותי, מקומם אותי ובא לי לדפוק את הראש בקיר". הפוסט המלא

אושיית הרשת החרדית אלימלך זילברשלג חושף בפוסט חושפני ברשת את מנהל הבית הספר שהטריד אותו לכאורה במהלך פגישה שקיימו השניים: "לפני חצי שנה צייצתי ולא בקלות על אדם שמכר לי כל מיני סיפורים כדי לגרום לי להפגש איתו. כשנפגשנו הוא הטריד אותי מינית בגסות ורק בזכות חבר שהיה איתי זה נפסק. לא הזכרתי אז את שמו אבל קיבלתי המון הודעות ממגוון אנשים – חלקם די מוכרים שהוטרדו על ידו. הנה הוא, בשמו, תמונתו וה"עונש" שקיבל", כותב זילברשלג.

עוד כותב זילברשלג בכאב: "כשיש עדויות, למיטב הבנתי רבות, והפסיכופט לא מוצא את עצמו מאחורי סורג ובריח או לפחות במחלקה סגורה אני כבר לא מבין כלום. זה מעצבן אותי, מקומם אותי ובא לי לדפוק את הראש בקיר. "פסילה לצמיתות" אעלק", זעם זילברשלג בפוסט שפרסם היום ברשת.
לפני מספר חודשים פרסם זילברשלג את החוויה הקשה שעבר אך לא פרסם את שמו או תמונתו של החשוד: "הוטרדתי היום מינית ע"י אדם די מבוגר שנמנה על חבריי בפייסבוק ולטענתו מנהל בית ספר, כתב אלימלך והוסיף: "תקופה ארוכה של כמה שנים שהוא התנהג כמו מעריצה חמודה אבל התעלמתי וזה בעיקר הצחיק אותי. היום באיזו סיטואציה מוזרה להחריד נפגשנו וזה היה מהרגעים הכי נוראיים שחוויתי בחיי. אין לי מה להוסיף, סתם פורק פה ומנסה להבין אם הוא באמת מנהל בית ספר. אם באמת הוטרדתי או שזה רק היה בראש שלי ושל לבר שהיה איתי. את רוב הסיטואציה הוא תיעד בעוד ועוד סלפי + כמה קטעי וידאו ביזאריים לחלוטין. די בטוח שיש אצלו בפלאפון וידאו שלו מחבק אותי מאחור וחצי חונק אותי כשהסצינה פשוט לא ברורה בשום צורה."

לסיום כתב זילבשלג: "די קפאתי במשך רבע שעה מהגהינום וברחתי למסך המנחם של הסמארטפון שלי. פשוט לא ידעתי מה לעשות או לחשוב. חבר שלי כל הזמן סימן לי שחייבים ללכת ואני מלמלתי כמו איזה בן ערובה שאני רוצה קפה ואיפה אפשר לקנות באזור. השיט הזה נגמר רק כשדרכתי לו על הרגל וקרעתי לו את היד ממני. מצב שגם זה צולם"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "מלך זילברשלג חושף את הבכיר המטריד: "הנה הוא, בשמו, תמונתו והעונש שקיבל""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.