אחד נגד מאה

בועז ביסמוט לגיא פלג: "גס רוח" / גיא פלג: "כשגאון מדבר אתה שותק"

תמונה – צילום מסך ערוץ 12
עורך עיתון 'ישראל היום', בועז בימוט השתתף בפאנל הפרשנים ב'אולפן שישי' ונקלע לעימות מילולי ואישי עם גיא פלג, רוני דניאל ורינה מצליח: "אתה איש גס רוח".

עימות אישי ב'אולפן שישי': עורך עיתון 'ישראל היום' נקלע לעימות מילולי ואישי עם כתב המשפט גיא פלג מערוץ 12 שהעיר לביסמוט על שהזמין את השר לביטחון פנים אמיר אוחנה לאולפן: "אתה אורח לא עורך". ביסמוט בתגובה לפלג: "אתה אדם גס רוח וכל הצופים ראו את ההתנהגות שלך". גיא פלג הגיב לביסמוט: "אתה כינית אותי פעם גאון, אז כשגאון מדבר אתה שותק".

עיתונאי 'גלובס' דרור פויר יצא להגנת ביסמוט ותקף את פרשני ערוץ 12: "ראיתי עכשיו את גועל הנפש הזה. פלג ודניאל חושבים שהאולפן של אמא שלהם והכיסא רשום על התחת שלהם בטאבו. איכס איזה עולב. אני בטים ביסמוט!", תקף פויר והוסיף: "יצא לי לשבת בפאנלים של ערוץ 20 עם הימנים שבימנים, סג"ל, ריקלין, גלית דיסטל אטבריאן, ועד איתמר בן גביר – ובחיים אבל בחיים לא דברו אליי ככה"

יאיר נתניהו בתגובה: "גיא פלג הוא סתם ערס".

העיתונאי שמעון ריקלין הגיב במוצאי השבת: "שבוע טוב לבועז ביסמוט. חברי היקר. למה אתה הולך לאולפן שלא מארח אותך בכבוד? שלא באמת מעוניין לשמוע אותך? שמתנהג אליך בגסות? אמרתי לך כבר ואומר לך שוב. עזוב את זה. בלעדיך או בלעדי עלה התאנה הייצוגי של הימין אין להם קיום. תן להם לקשקש את עצמם לדעת"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.