ללא תסמינים

מבודד ביוון: הזמר עומר אדם נדבק בנגיף הקורונה

תמונה – אינסטגרם עומר אדם
הזמר הפופולרי עומר אדם ואחיו מבודדים באי פרטי ביוון, לאחר שנדבקו בשבוע שעבר בנגיף הקורונה ככל הנראה במהלך פגישה עם אנשי עסקים.

מטעמו של הזמר עומר אדם נמסר בתגובה: "ב 12/8 עומר אדם היה בישיבה עם אנשי עסקים, ולאחר שיצא ממנה התבשר כי אחד מאותם נוכחים חלה בקורונה. בעקבות כך הוא ביצע מיד בדיקת קורונה עוד באותו ערב, ב14-15 לאוגוסט היה חג ביוון ואז סופש, וביום שני ה 17/8 התקבלה תשובה חיובית לבדיקה."

עוד נמסר: "מאז אותו יום נמצאים עומר ואחיו ביחידה מבודדת בחוף פרטי, ומרגישים טוב. אתמול בערב הם היו בארוחת שישי משפחתית עם חברים מקומיים שמודעים למצבם הבריאותי וחוו כבר קורונה בעבר, עפ"י חוק הקורונה לאחר 10 ימים מרגע הבדיקה וללא תסמינים מותר לצאת מבידוד. אנו מאחלים לכולם בריאות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.