רגיש לצפייה

אורנה בנאי מציגה: "ביבי צא לנו מהתחת"

תמונה – אינסטגרם
הקומיקאית אורנה בנאי ועיתונאית 'התאגיד' לאה לב שיתפו את העוקבים באינסטגרם במתנה השנויה במחלוקת שקיבלו בהפתעה.. כך זה נראה בוידאו

הקומיקאיות אורנה בנאי ולאה לב מצטרפות לטרנד השנוי במלוקת של מתנגדי רה"מ בנימין נתניהו שהפיצו אביזר מין בדמותו של 'ביבי צא לנו מהתחת', ושיתפו את העוקבים בחווית פתיחת המתנה שקיבלו בהפתעה. המגיבים הגיבו בזעם לבנאי שפרסמה את הסרטון בסטורי: "אורנה ירדת ממש נמוך. איזה מזל יש לך שאת שמאלנית פרווילגית, אומנית ועוד אישה מותר לך לעשות ולהגיד אם זה היה מגיע מהימין מאישה או חו"ח סוף העולם היה מגיע בקלפי אורנה בקלפי."

במוצאי שבת השתתפה לב בהפגנת ה'דגלים השחורים' מול מעון ראש ממשלה בירושלים ונקלעה לעימות עם מוטי קסטל שאמר לה כשהוא מתעד אותה במצלמה: "טוב לגלות את הפרצוף האמיתי שלך"

לאחר מכן צייץ קסטל את הסרטון בתגובה וכתב: "השמאל מעל החוק! "אנחנו נחליט מתי ההפגנה הזאת מסתיימת- לא אתם!", כתב קסטל הוסיף: "גם השדרנית ואשת התקשורת לאה לב צועקת על שוטרים: "אנחנו באים לעשות פה בלאגן- להתריס" ולא מבינה מי בכלל שם את המשטרה או אפי' את בג"צ להחליט להם משהו במדינה.. הפגנה חוקית?? היא מתפלאת לשאלתי.. מי שמע על דבר כזה בכלל"

בתגובה לגולשים שתייגו את מגיש התוכנית גיא זוהר הגיבה לב: "לא נו, בחייאת… יש דברים כאלה? מה הוא מנסה? להלחיץ את המעסיקים שלי? אההה כפרה תהיה בטוח שההרס העצמי שלי יביא אותי לפיטוריי בחודשים הקרובים ממילא. תאמין לי שהשרירים שלך על גיא זוהר לא ירתיעו אותי מללכת ולהפגין. קוראים למה שאתה עושה ניסיון הפחדה. לא עובד."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!