החוזה הופסק

בהפתעה: רשת 13 מורידה את ליאור שליין מהמסך

תמונה – צילום מסך רשת 13
רשת 13 הודיעה לטאלנט ליאור שליין על ביטול חוזה התכנית "גב האומה" - בתמורה לתשלום פיצויים. לשליין נותרו עוד שורת תכניות שטרם הופקו. שליין מתעקש על זכותו לקבל תשלום מלא על כל התכניות שלא צולמו.

רשת 13 הודיעה לחברה המפיקה את תכנית הטלוויזיה "גב האומה" שמגיש ליאור שליין על ביטול החוזה ביניהם. על פי גורמים בתעשייה לשליין נותרו עוד עשרות תכניות שטרם הופקו, במחיר של כ-300 אלף שקלים לכל תכנית ותכנית בנפרד.

לשליין לא הוצע להמשיך את התכנית בסכום נמוך יותר או ברצועת שידור אחרת. שליין, לטענת אותם גורמים, מתעקש לקבל תשלום מלא על כל החוזה ועל כל התכניות. בתקופה הקרובה צפוי להתנהל משא ומתן על גובה הפיצוי הסופי שיוסכם בין הצדדים, כך מדווח העיתונאי שגיא בן נון באתר וואלה ניוז.

סגן הרמטכ"ל לשעבר, ח"כ יאיר גולן צייץ בתגובה: "ליאור שליין יורד מהמסך. תהיו בטוחים שעמית סגל ישמור על מקום העבודה שלו."

ברשת לא הגיבו לדברים. ליאור שליין: "לצערי, כרגע אני עדיין מנוע מלהגיב".

איש התקשורת דוד וורטהים צייץ בתגובה למהלך בטוויטר: לפי הפרסומים, שכבר קדמו להם אחרים לפני כמה שבועות אצלנו ב״גלובס״, מסתמן שליאור שליין לא יחזור למסך. זה מצער עבור הדמוקרטיה, אבל גם עבור כל מי שפאנצ׳ים מתוסרטים וכאילו-ספונטניים עם שאגות צחוק מוקלטות מצחיקים אותו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.