מתבכיין לראשונה

עומר אדם נגד התקשורת: "מנסה להציג אותי באור שלילי"

תמונה – אינסטגרם יאיר נתניהו
לאחר שנחשף כי עבר לכאורה על הוראות משרד הבריאות והופיע במסיבות פרטיות נגד התקנות, הזמר עומר אדם שנדבק בקורונה יוצא למתקפה ומדבר לראשונה: "אני חייב לשתף אתכם בכמה דברים שיושבים עליי. אני מרגיש שבתקופה האחרונה חלק מהתקשורת מנסה לייצר סוג של אנטגוניזם וריחוק ביני לביניכם". הפוסט המלא

לראשונה בקריירה: מהוילה המבודדת ביוון, הזמר הפופולרי עומר אדם שמעולם לא התראיין לתקשורת, פותח את הלב לאלפי העוקבים באינסטגרם ותוקף את התקשורת שלטענתו מנסה לסכסך: "צהריים טובים חברים יקרים שלי. אני בדרך כלל לא נוהג לכתוב פוסטים ולדבר יותר מדי. בכל מהלך הקריירה שלי הדרך שלי תמיד הייתה להיות קרוב אליכם – בהופעות, להרגיש אתכם, לשיר אתכם, לצחוק אתכם ולהרגיש שאנחנו מחוברים בלב."

"לאחרונה, בעקבות המצב שנהיה בעולם עם נגיף הקורונה אני מרגיש באופן טבעי ריחוק מכם ואני חייב לשתף אתכם בכמה דברים שיושבים עליי. אני מרגיש שבתקופה האחרונה חלק מהתקשורת מנסה לייצר סוג של אנטגוניזם וריחוק ביני לביניכם, מנסה להציג אותי באור שלילי ולהעלות כל מיני דברים שיוצרים ריחוק חברתי ומוזיקלי שנובע בעיקר מחוסר שיתוף הפעולה שלי איתם. אני מכבד את כל גופי התקשורת ואוהב אותם, פשוט בחרתי בדרך שלי שהיא לא להתראיין ולא לדבר יותר מדי… זה נובע מהמקום הפשוט והאמיתי שאני לא חושב שאני כזה מעניין."

עוד כותב אדם: "אני חושב שהעיקר בכל המקצוע הזה זה השמחה, החיבור אתכם וההופעות שנותנות לנו את הכוח להמשיך ולעשות את מה שאנחנו עושים שם ביחד. היה לי חשוב לכתוב לכם אחרי תקופה ארוכה שאני אוהב אתכם, אני עובד יום יום בלמצוא את הדבר הבא, את השירים הנכונים, את ההופעות המושקעות והמיוחדות ואני חושב שהספקתם להכיר אותי באמת (עד כמה שאפשר).

לסיום כותב אדם ומעדכן על מצבו הרפואי: "דרך אגב, כן נדבקתי בקורונה, כן אני בבידוד, כן אני אוהב לעשות עסקים ולחשוב על העתיד שלי בעוד תחומים וכן כפי ששמתם לב אני גם אוהב קצת מסיבות. במסגרת חודש הרחמים והסליחות אם מישהו ממכם נפגע ממני אני רוצה לבקש את סליחתו שיהיה חודש מבורך ובריאות לכל עם ישראל אוהב אתכם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.