שואו שטחי

סקר תקשורת: רוב הציבור חושב כי תכניתם של אופירה וברקו "פופוליסטית ושטחית"

תמונה – צילום מסך קשת
סקר שערך מכון הסקרים Direct Polls (דיירקט פולס) מצא כי רוב ציבור הצופים בתכניתם השבועית של אופירה וברקוביץ' בקשת 12 - אינו מתייחס ברצינות לתוכן

מכון הסקרים Direct Polls, הנחשב לאחד ממכוני הסקרים שדייקו יותר מכולם בשנים האחרונות בתחומים שונים, בין היתר גם ב'תחזיות' פוליטיות, ערך סקר תקשורת בין מדגם מייצג של החברה הישראלית. דקויות הסקר כללו גם את זהותם הפוליטית של הנשאלים בסקר.

מכון Direct Polls ביצע סקר מקיף על מגוון דמויות וגופי תקשורת מובילים בישראל. אחת התכניות הנסקרות הייתה תכניתם של אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג. מגישים תכנית שבועית בקשת 12 מדי יום שישי, ובה מתארחים בין היתר חברי כנסת, שרים, זמרים ועוד.

המשתתפים בסקר נשאלו מה דעתם על הראיונות הפוליטיים המתקיימים בתכנית. למרבה ההפתעה גם משיבים אשר הזדהו ככאלו המחזיקים בדעה פוליטית מן השמאל – השיבו (49%) מהם כי לדעתם מדובר בתכנית פופוליסטית ושטחית, 69% מהמשתתפים בסקר שהזדהו כאנשי ימין השיבו תשובה זהה. מכלל המדגם עומדים מספר המשיבים שחושבים כי התכנית הינה פופוליסטית ושטחית על 59%

בחודשים האחרונים מתעצמת הביקורת מימין נגד חברי כנסת מהימין אשר בוחרים להשתתף בתכנית ולהעניק לאופירה וברקו ראיונות. דווקא חבר הכנסת שלמה קרעי (הליכוד) היה זה שפרסם לפני מספר שבועות תיעוד התכתבות של דוברו, עם עורכת התכנית, התכתבות בה הוא מבהיר לעורכת כי אינו מעוניין להשתתף בתכנית.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "סקר תקשורת: רוב הציבור חושב כי תכניתם של אופירה וברקו "פופוליסטית ושטחית""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.