סלקציה

ריקלין כועס: עיתונאים הודרו מטיסת השלום לאבו דאבי

תמונה – פייסבוק ליטל שמש
ביקורת נוקבת על משרד ראש הממשלה על הדרת עיתונאי 'ערוץ 20', 'גלובס' ו'מקור ראשון', מטיסת העסקים הראשונה שתצא מחר לראשונה מישראל ישירות לאבו דאבי: "תודה לראש הממשלה על הצפצוף על המחנה הימני".

זעם בימין ועיתון 'ידיעות אחרונות' על הדרת עיתונאים מטיסת השלום הראשונה של עיתונאים, אנשי עסקים ובכירים ישראלים ואמריקנים לאבו דאבי. עיתונאי ערו. 20 שמעון ריקלין צייץ: "ביום שני טיסה חגיגית מישראל לאמירויות. מצטרפים עיתונאים. חוץ מאחד. כולם בשמאל כולל ברק רביד. תודה לראש הממשלה על הצפצוף על המחנה הימני. ותודה על העזרה למי שעוד לא הבין מדוע הימין לא באמת ישלוט פה פעם. ציוץ זה אינו בא מתסכול אישי אפילו לא הגשתי בקשה רשמית", צייץ ריקלין בזעם ועורר גל תגובות.

העיתונאית ליטל שמש מ'ערוץ 20' חשפה וצייצה כי גם היא לא נענתה: "אני הגשתי בקשה רשמית, כולל טלפונים לשגרירות האמריקאית, אמרו לי ״אין מקום״ כשכל שאר גופי התקשורת על המטוס. אין מילים"

גם עיתונאית מקור ראשון סיפרה כי על התעלמות מבקשתם: "גם מקור ראשון לא זכו להיכלל ברשימת הנוסעים".

העיתונאי רז שכניק מידיעות אחרונות צייץ בזעם: "11, 12, 13, הארץ, וואלה, החינמון, ג׳רוזלם פוסט. לכו-לם נמצא מקום על הטיסה ״ההיסטורית״ לאבו דאבי. כמו בשיר הילדים הידוע, רק לידיעות אחרונות ואתר Ynet לא נשאר. הסקופ הענק של נחום ברנע על עסקת מטוסי f35 לאמירויות היה יותר מדי עבור נתניהו ואנשיו. נמוך, נמוך מאוד"

יהודה שלזינגר מ'ישראל היום' הגיב לשכניק: "יש מצב שהאמריקאים אחראים לארגון הנסיעה ואתה, איך לומר בעדינות, לא ממש אומר אמת?

רז שכניק: "יש מצב שאתה יודע שהאמריקאים אולי אחראים, אבל לשכת רה״מ היא שהעלתה כמובן את מי שהיא רוצה, ואתה – איך לומר בעדינות – פשוט שופר?"

כתבת 'גלובס' התלוננה גם היא על הסלקציה: "פוטנציאל כלכלי ענק בהסכם עם האמירויות? כנראה שלשכת רוה״מ חושבת שלא. אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שעל טיסת הבכורה אין אפילו עיתונאי כלכלי אחד"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.