חוק כהמלצה

השחקן ערן זהבי מצפצף על הוראות הבידוד?

תמונה – אינסטגרם ערן זהבי
השחקן המפורסם חזר לישראל ביום חמישי האחרון. הוא חזר מסין, שמוגדרת מדינה אדומה, ולכן נדרש לשהות בבידוד מלא. למרות זאת קיים זהבי בסוף השבוע מסיבה בביתו שבסביון.

כוכב הספורט ערן זהבי שהמריא מסין -המוגדרת מדינה אדומה- נחת ביום חמישי האחרון בנתב"ג לקראת המשחק הצפוי של נבחרת ישראל. כמובן, על פי הנחיות משרד הבריאות, על זהבי לשהות בבידוד בית מלא, למעט יציאה למשחקים ולאימוני כדורגל. למרות זאת, אמש פורסם במהדורת חדשות סוף השבוע של ערוץ 12, כי זהבי קיים ביום שישי האחרון, יממה לאחר שנחת, מסיבה עם עשרות משתתפים.

מיותר לציין כי האירוע התקיים בניגוד גמור להורות משרד הבריאות. במסיבה, שהתקיימה בביתו של זהבי ביישוב סביון, השתתפו ככל הנראה עשרות בני אדם. שכניו של זהבי התלוננו במוקד המשטרה על רעש שנשמע במסיבה. שטרים שהגיעו לביתו של זהבי מספר פעמים רשמו לכוכב קנס כספי.

אינסטגרם ערן זהבי

זהבי מסר בתגובה שהוא פעל על פי הנחיות ההתאחדות, שלטענתו אישרה את הדבר. אך במשרד הבריאות נאמר כי על השחקן לשהות בבידוד בית מלא – כאמור למעט יציאה למשחקים, וזאת משום שנחת מסין – מדינה שמוגדרת אדומה מבחינת התפרצות הקורונה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.