לא שותקים

הסתבכו: הביביסטים נגד משה פרץ ודודו אהרן

תמונה – אינסטגרם דודו אהרן
הזמרים הפופולריים משה פרץ ודודו אהרן מסעירים את הרשת בשיר פוליטי חדש שפרסמו השניים על המצב הפוליטי בישראל: "אנחנו בנינו אותם ואנחנו גם נפיל אותם". צפו בשיר

מתקפה מימין: הזמרים משה פרץ ודודו אהרן שיתפו פעולה בשיר חדש וביקורתי על התנהלותו של ראש הממשלה נתניהו ושרי הממשלה בתקופה האחרונה.

דודו אהרן כתב: "כשנפגשנו, משה ואני באולפן אצל השותף והמפיק תמיר צור האגדי, דיברנו בעיקר על התקופה המורכבת והלא פשוטה שבה אנו נמצאים. החלטנו להוציא את מה שיש לנו על הלב ולכתוב יחד שיר ברוח התקופה. אין לנו ארץ אחרת ואין לנו עם אחר, אם אנחנו במו ידינו נחריב את הבית הזה, היקר לכולנו, לזה לא תהיה תקנה. אנחנו האזרחים המרכיבים את החברה האזרחית, קוראים בקול גדול – די להסתה ולפילוג, אנו המכירים בכך שכולנו חיים כאן ביחד ומוכנים ופועלים לשיפור הקשרים והחיבורים בינינו. יחד נעשה ונצליח ונרחיק את החשש מפני מלחמת אחים שקרובה מתמיד כי הנגיף המסוכן הוא לא הקורנה."
.
הגולשים ברשת הגיבו בזעם על השיר החדש המשתמע כביקורת נגד נתניהו. אוסנת זוהר הגיבה לשיר החדש והביקורת נגד נתניהו: "תראו איזו כותרת מגמתית רעה ושיקרית. אבל הם לא צריכים לצאת נגד מספיק שהם שותקים. מספיק שהם עומדים מנגד בזמן שמחללים סמלי מדינה ופוגעים ביהדות. בזמן שהציבור שמפרנס אותם נחבט. השתיקה שלהם גרועה מהכל! שיתביישו!!!"

לימור הררי הגיבה: "אנחנו בנינו אותם ואנחנו גם נפיל אותם.. בואו נראה את האנרכיסטים מזמינים אותם להופעות": "פחדנים שלו יתפרו. אותם. אצלי גמרו". גולשת נוספת כתבה: "לא מאמין..דווקא הם..כואב לראות את זה. שכחו מאיפה באו", הגיבו הגולשים לשיר החדש.

משה פרץ מסר: ״זו פעם ראשונה שאני כותב שיר פוליטי, השיא ששבר אותי היה מלחמת האחים שמתחילה בקרבנו, שאנו נלחמים האחד בשני מתוך לחץ ומתוך הסתה מיותרת שמגיעה מאינטרסים פוליטיים. והגיע הזמן לעצור את זה. אנחנו לא מוכנים שהחלטות פוליטיות יביאו לפילוג בעם שלנו ויחלישו אותנו כחברה. אנחנו לא ניתן שיפלגו אותנו, לא ניתן שישברו אותנו. אנחנו צריכים להיות יחד אחד בשביל השני, להתפלל יחד אחד בשביל השני ולמען אחדותנו, כי כוחנו באחדותנו".

(באדיבות עופר מנחם, תקשורת ויחסי ציבור)

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.