מזהים?

ובינתיים באבו דאבי: העיתונאיות הולבשו בגלביות

תמונה – ליטל שמש אינסטגרם
העיתונאיות הישראליות שהצטרפו למשלחת הישראלית באבו דאבי, הולבשו בגלביות בכניסתן לסיור במסגד 'שייח זייד', אחד המסגדים הגדולים והמפוארים בעולם.

עיתונאיות ישראליות הולבשו בגלביות במהלך סיור שערכו במסגד שייח זייד מהמפוארים בעולם. העיתונאית ליהב הרקוב המשתתפת בסיור סיפרה: "ליהודים במסגד שייח׳ זייד יש חיפוש פחות פולשני מאשר בהר הבית"

עמית סגל פירגן לעיתונאיות הלבושות בגלביות וצייץ: "כבוד לעיתונאיות ישראל, בהן חברות תא העיתונאיות, שמכבדות מסורת דתית מקומית". שמעון ריקלין צייץ בהומור לתמונה שפרסמה שמש: "הלם בערוץ 20. ליטל שמש עוזבת את הערוץ לטובת ארמון בדובאי. הסטנדרטים שלי השתנו מסרה ליטל. ליטלוש! שובי הביתה"

חן ליברמן מערוץ 13 הגיבה בביקורת: "לכסות את הגוף שלך מטעמי צניעות ועוד בחום של אבו דאבי זה סיוט פיזי ולטעמי גם חוויה משפילה. אבל לפעמים אישה צריכה לעשות מה שאישה צריכה לעשות כדי לא לפספס הזדמנויות שלגברים שביניכם הן מובנות מאליהן. ואין שום מקום למילה “כבוד״ בסיטואציה שבה לנשים אין שוויון"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.