יוצא לאור

דודו אוואט מאשים: "בסוף רק הדתיים אשמים הזוייי"

תמונה – צילום: Oren Nizri·
שוער הכדורגל לשעבר דודו אוואט מאשים את הסיקור התקשורתי בישראל בעלייה הדרמטית במספר חולי הקורונה בישראל בעקבות התעלמותם מהפגנות בלפור ההמוניות: "תגנו את הדברים הגדולים לא את השטויות. ובסוף רק הדתיים אשמים הזוייי, הכל כדי להכשיל את הממשלה". ח"כ אבידר: " זוכר את הגול שקיבלת מבית״ר ירושלים מתחת לרגל ב-2003?"

הכדורגל הבכיר והשוער לשעבר דודו אוואט יוצא הבוקר למתקפה ומאשים את הסיקור התקשורתי בישראל, בעלייה בתחלואת חולי הקורונה בישראל, זאת בתגובה לביקורת של העיתונאית עמליה דואק שכתבה בביקורת על החלטות הממשלה: "מה ההפתעה הגדולה ב-3,000 נדבקים ביום? לא שינו אסטרטגיה. לא הטילו מגבלות. לא הגבירו אכיפה. מה חשבו שיקרה?"

דודו אוואט הגיב לדואק והאשים: "את עיתנואית מבריקה עמליה דואק, אבל התקשורת הכי פוליטית, יש לכם אחריות, מגפה זה עניין של חיים ומוות שפוגעת באחר ולא רק בעצמך, אתם לא יכולים לזעוק שנוח לכם: 3000 חולים השתגעתם?? תעשו סגר מיד!! למה לא עושים סגר?? עושים סגר.. למה עושים סגר שייתנו לאנשים לעבוד. אנשים צריכים להתפרנס", צייץ בוזגלו

אוואט הוסיף ותקף: "צריכים ללכת לים להתאוורר, לעשות ספורט, לפתוח אולמות אירועים, ובנוסף חבר כנסת אלי אבידר, בחוסר אחריות קורא ל300.000 להגיע להפגין, תגנו את הדברים הגדולים לא את השטויות. ובסוף רק הדתיים אשמים הזוייי, הכל כדי להכשיל את הממשלה."

ח"כ אלי אבידר לא נשאר חיייב: "התלהבת מהלייקים…זה לא לייקים, זה רחמים. זוכר את הגול שקיבלת מבית״ר ירושלים מתחת לרגל ב-2003? החברה שלך בקבוצה ניחמו אותך. אתה יודע מה הם חשבו בלב? ״איזה אפ…״ עכשיו נהיית אפידימיולוג"

מוקדם יותר הגיב אוואט לאבידר שעקץ אותו על הגול שספג: "חחחח בנוסף ללקקן אתה גם בדרן אני לעומתך למדתי מטעויות ויודע לקחת אחריות עשיתי קריירה בינלאומית שאף שוער ישראלי לא עשה והרווחתי לא רע פנים מזילות דמעות שמחה תפרוש בשיא."

עוד תקף אוואט את אבידר מוקדם יותר השבוע: "האמת שאין למר אלי אבידר מה למכור בפוליטיקה חוץ מלטנף על ביבי ועל תומכי ימין… לחלק מהשמאל מותר לומר הכל ואנחנו צריכים לסתום את פינו. הם חושבים שהדמוקרטיה רק שלהם."

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר מהליכוד תקף הבוקר והאשים את הפגנות בלפור בעלייה בתחלואה: "נעטה מסיכות, נשמור על מרחק, נמנע התקהלויות של יותר מ 20 אנשים ונשלח את ילדינו ללמוד בקפסולות..כלום לא יעזור, כל עוד ההפגנות המטורפות הללו של אלפי אנשים משולהבים, צורחים ומזיעים יימשכו, התחלואה תעלה פה למימדים שלא חלמנו. יש מחיר לשנאה ולייפות הנפש של כל אלו שתומכים בהפגנות הללו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!