לזוגיות בלבד

בא לכם דייט עם ניקול ראידמן? אלו התנאים

תמונה – אינסטגרם
ניקול ראידמן מחפשת את החצי השני, ואם אתם עונים על כמה תנאים - בואו לנסות את מזלכם באהבה עם אחת הדמויות הצבעוניות ביותר בביצה.

כן כן, אנחנו יודעים שנכנסתם לכתבה כי נדלקתם ואתם מתים (מתים!) לערב עם יין וגבינות משובחות בפאטיו בביתה של ניקול בהרצליה פיתוח. רגע, לא, זה לא מוגזם ואם אתם עונים על כמה תנאים קלילים במיוחד שהציבה האישה הכי צבעונית בביצה – יש בהחלט מצב לא רע שתגשימו את הפנטזיה.

טוב נו, היא אמנם לא הכניסה את זה לאחד מן התנאים אבל מההיכרות הצפופה שלנו עם האישה והפה, והעו"ש, והגאלם, אנחנו מרשים לעצמנו להניח שאם אתם לא מחזיקים בתפקיד בכיר בחברה גדולה מספיק לסטנדרטים של ראידמן – מן הסתם לא תתקבלו למסלול המירוץ לליבה של ניקול. אבל היי, אל תרימו ידיים, אלו התנאים:

בפוסט שמפרסמת ניקול ראידמן באינסטגרם היא כותבת ישירות ללב המיוחד שלכם: "אני מרימה כפפה, בזכותכם, כן, זה היה רעיון שלכם: עוקבים יקרים, לעשות דייטים בלייב באינסטגרם. גברים יקרים, מי שרווק או גרוש מגיל מעל 35, שרוצה זוגיות אמיתית וקשר רציני בלבד, מוזמן לכתוב הודעה מתחת לפוסט הזה, ונתאם 'דייט בלייב' בתקופת הסגר הקרובה! איפה אתה האחד שלי?".

ניקול ממשיכה וכותבת: "אז כן, בתקופה הקרובה כולנו נצטרך להתמודד עם בדידות בסגר. בלי משפחה, בלי חברים. לבד. רק שה'לבד' שלי הוא לא קשור לסגר. אין לי משפחה ואין לי בן זוג. אם לא החברים הטובים שזכיתי להכיר והפכו למשפחה מאמצת שלי, הבדידות היתה חונקת אותי סופית"

קיצר גברים, אף פעם אל תאמרו לא. תהיו ג'נטלמנים, אל תשקלו לרגע אם לעשות חצי חצי בדייט, וצאו לדרך! אל תשכחו לעדכן, כן?

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!