רץ ברשת

סוכנת מוסד? מלכת היופי של עיראק וראש המוסד יוסי כהן

תמונה – sarahidan
מלכת היופי שנמלטה לפני מספר שנים מעיראק לארה"ב לאחר שתועדה עם מלכת היופי של ישראל, פרסמה ברשתות החברתיות תמונת סלפי עם ראש המוסד יוסי כהן מטקס השלום בבית הלבן ועוררה גל תגובות זועמות ותומכות. צפו

בין שלל האורחים המכובדים שהשתתפו בטקס חתימת הסכמי השלום עם איחוד האמירויות ובחריין בבית הלבן, נוכחה גם מלכת היופי לשעבר של עיראק שרה עידן, שהצטלמה עם ראש המוסד יוסי כהן ועוררה סערה ברשתות החברתיות בעולם הערבי. בפוסט שפרסמה באינסטגרם כתבה מיס עיראק: "הייתי צריכה להצטלם עם ראש המוסד יוסי כהן כדי לתת לאלו שטוענים שאני "סוכן מוסד" משהו לתמוך בטענתם", כתבה שרה ועוררה גל תגובות תומכות ונאצות.

כזכור, לפני מספר שנים הצטלמה עם מלכת היופי של ישראל ונאלצה להימלט מעיראק ולהגר לארה"ב בעקבות איומים שקיבלה על חייה מקיצונים איסלאמים במדינה. מאז מכהנת שרה כשגרירת הסברה למען מדינת ישראל. .

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!