שיימינג?

תביעה על סך מאות אלפי שקלים נגד ניקול ראידמן

תמונה – אינסטגרם
עובד פיצירייה תובע את אשת העסקים סך של כמעט 300 אלף שקלים בטענה שחדרה לפרטיותו והוציאה דבתו רעה, לדבריו. כל הפרטים

אשת העסקים ואושיית האינסטגרם ניקול ראידמן נתבעת על ידי עובד פיצרייה בסכום של כמעט 300 אלף שקלים, או יותר נכון – 280 אלף שקלים. טענת התביעה: ניקול עשתה לעובד שיימינג ברשת. לטענת התובע, בחודש יולי האחרון ניקול ראידמן פרסמה למאות אלפי עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם סרטון של העובד כשהוא ללא כפפות ומסכה במהלך עבודתו. מנגד, העובד טען כי לא נדרש לעטות כפפות ומסיכה מאחר שהוא עובד במטבח עם תנור פועל וחם.

בתביעה שהגיש העובד באמצעות עורכי הדין יפתח תייר ועדן נבו, נטען בין היתר שניקול ראידמן צילמה את העובד ואת שלט הפיצרייה ואמרה בתיעוד שפרסמה: "חברים יש פה פיצרייה מגניבה בקניון **** ולא שמים פה לא כפפות ולא מסכות. בתיאבון". התובע טוען כי הפרסום של ראידמן הפך מושא לסיקור גם בתקשורת הכללית, וכי התנהלותה של ראידמן מהווה הוצאת דיבה כלפיו ופגיעה בפרטיותו.

מנגד, עורך דינה של ראידמן, עורך הדין יואב סגל, כתב במכתב תגובה שזו "עזות מצח מעוררת השתאות", והסביר: "מרשך סיכן את שלום הציבור, ראידמן השכילה לפרסם ברבים את הילוכו הקלוקל". עוד נטען שמדובר בפרסום אמת עם עניין לציבור, שפורסם בתום לב, וכי פרטיות התובע לא נפגעה מאחר שצולם ברשות הרבים.

טרם הוגש לבית המשפט כתב הגנה מצידה של ניקול. בא כוחה של ראידמן, עו"ד סגל, מסר בתגובה: "מדובר בתביעה מביכה, שאין בה דבר מלבד ניסיון לחלץ ממרשתי כספים בתואנות שווא. כפי שהודה אף בעל העסק עצמו, התובע טעה כשבחר שלא לעטות מסכה וכפפות בעת שהוא בא במגע ישיר עם הקהל ונוגע בידיים חשופות במזון שהם מכניסים לפיהם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!