חרכה את הרשת

"אנחנו כל שני וחמישי אצל רופא! אני מדברת מדם ליבי!" – הריאיון המטלטל בגל"צ

תמונה – עמוס בן-גרשום, לע"מ
השרה ויושבת ראש הכנסת לשעבר דליה איציק התראיינה לרדיו גלי צה"ל - וטלטלה את המגישים.

שלושה ימים לפני ערב יום הכיפורים, כשהחלטות קריטיות לגבי ההגבלות שיוטלו בחג צריכות להתקבל, נדמה שחברי הממשלה עסוקים בעיקר בוויכוחים פוליטיים. יושבת ראש הכנסת לשעבר דליה איציק הגיבה אמש בריאיון לירון וילנסקי ויעקב ברדוגו ברדיו גלי צה"ל על הטענות כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מקבל החלטות משיקולים אישיים: "שטויות במיץ עגבניות. כרגע יש מלחמה אחרת – לא הכל דרך העיניים האישיות של נתניהו".

בעוד שבקבינט הקורונה שוקלים הכרזה על מצב חירום לאומי, נראה שהחשש של הציבור מפני הנגיף הולך ופוחת, מה שבא לידי ביטוי בהתרופפות משמעתית. "הבן שלי, בן 44, חלה בקורונה לפני חמישה וחצי חודשים, אנחנו עדיין מבקרים אצל הרופא. הנגיף הזה אכזרי", אמרה איציק, יושבת ראש חבר הנאמנים בבית החולים הדסה.

איציק הוסיפה: "יש לנו שני אחים צעירים בין 50 ו-55 שנלחמים על חייהם. אתם חושבים שהרופאים ממציאים את זה? אנחנו בדרך לקריסה וחייבים לעשות משהו קיצוני". המגיש יעקב ברדוגו אמר בסיום הריאיון כי הוא מקבל מאות הודעות למכשיר הטלפון שלו של מאזינים שהתרגשו מהדברים. האזינו לריאיון המלא

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף ""אנחנו כל שני וחמישי אצל רופא! אני מדברת מדם ליבי!" – הריאיון המטלטל בגל"צ"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.