הקרב נמשך

עקיבא נוביק תוקף: "כמה שקרן הוא יעקב ברדוגו?"

תמונה – ארכיון גלי צה"ל
העיתונאי עקיבא נוביק שפוטר מערוץ 13 והצטרף לתאגיד השידור הציבורי כאן 11 תוקף את העיתונאי יעקב ברדוגו מגלי צה"ל ו'ישראל היום': "כמה שקרן הוא יעקב ברדוגו?" קלמן ליבסקינד הצטרף ושיתף את הציוץ.

העיתונאי הסרוג עקיבא נוביק יוצא למתקפה נגד העיתונאי יעקב ברדוגו: "כמה שקרן הוא יעקב ברדוגו? ״חשף״ הבוקר בידענות שקיבלתי הצעה לכתוב בישראל היום וסירבתי. זה שקר מוחלט, ואני לא רוצה לחשוב מה זה אומר על שאר הפרסומים המלומדים של השרלטן הזה." עוד כתב נוביק בציניות: "החשיפה המטלטלת פורסמה כחלק מעוד יום שידורים מיוחד שרדיו ״גלי ישראל״ מקדיש לאנשי ימין שהעזו להשמיע דעה עצמאית"

העיתונאי נתי טוקר שיתף את הציוץ ותקף את ירון דקל: "ברדוגו הוא לא הכתובת. ירון דקל הוא האיש שנתן לו מיקרופון. שמעון אלקבץ הוא האיש שנתן לו לנהל את התחנה. שלושתם צריכים להיות מבודדים ולא מקורונה."

שמעון ריקלין זועם: חסמתי את עמית סגל

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.