מסכימים עם רינה?

רינה מצליח תוקפת: "במקום אחר, לא היה מעז להראות את פניו בציבור"

תמונה – ארכיון אתר גל"צ
מגישת הטלוויזיה רינה מצליח תוקפת ברמז את רה"מ נתניהו: "במקום אחר, לא היה מעז להראות את פניו בציבור". ואיך נתפס דרוקר בשידור?

בעקבות גל התחלואה הקשה בחולי הקורונה בישראל, מגישת הטלוויזיה רינה מצליח רומזת במתקפה נגד רה"מ נתניהו בציוץ שפרסמה בטוויטר "במקום אחר, במדינה אחרת, האיש שאחראי למותם של עשרות קשישים בבתי אבות לא היה מעז להראות את פניו בציבור", כתבה מצליח ועוררה גל תגובות שהזכירו לה, כי היא זו שהתלוצצה ואמרה בשידור חי כי 'יש מחלוקת אם הייתה קורונה',

יאיר נתניהו, בנו שלא ראש הממשלה לא נשאר חייב והגיב למצליח: "בתחנת טלוויזיה בעלת אתיקה שמשדרת חדשות , ולא תחנת תעמולה סובייטית, היו מפטרים אותך בבושת פנים ומצרפים התנצלות לצופים".

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1311247920352591878?s=20

העיתונאי רביב דרוקר שנתפס עם מסיכה הפוכה ועליה כתוב "מושחתים נמאסתם" עורר סערה ברשתות החברתיות. טופז לוק, יועצו של רה"מ נתניהו תקף: "למי שעדיין לא היה ברור, ממש לא מדובר ב״פרשן פוליטי״ אלא בפעיל פוליטי מלא מלא", הגיב לוק וזכה לתגובה עצבנית מהעיתונאי דרוקר: "תפסת אותי על חם. הנה הסיפור המלא -יש לי כמה מסיכות שחורות, לובש אותן תמיד הפוך,ייתכן שעל אחת מהן יש צילום שלך הולך לבדיקת קורונה בבלפור.כשהורדתי את המסיכה לדבר, המצלמה תפסה את החלק המוסתר, אני מקווה שהשטאזי הבלפורי יאפשר לי להמשיך לשדר. מחר בפנים המסיכה מבטיח לשים 'רק ביבי'". כתב דרוקר.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.