הסתבכה במועדון

המכות שחטפה אביבית בר זהר במהלך בילוי

תמונה – אינסטגרם
אושיית הרשת טוענת: ""ראש מאפיה פוצץ אותי במכות". האירוע, לדבריה של בר זהר, התרחש במהלך בילוי במועדון בניו יורק, "עד היום אני מפחדת לחזור לניו יורק. זו החוויה הכי נוראית בחיים שלי"

"זו אחת הטראומות הגדולות בחיי", פתחה בר זוהר בוידוי בסרטון, ולאחר מכן המשיכה ושיתפה את עוקביה כי טסה לבקר חברה בניו יורק, שם הכירה בחור. באחד הלילות הם יצאו לבלות במועדון של ישראלים ומשם החליטו להמשיך למועדון היפ הופ. שם אירועה התקרית הלא נעימה כלל וכלל.

בר זוהר התמקמה בשולחן אותו חשבה לזה שנשמר עבורה ועבור חבריה לבילוי, אך מספרת שכבר היו שם אנשים אחרים שלא הכירה שלא הסכימו לזוז ולעבור לשולחן אחר. בר זוהר התעקשה להישאר בשולחן המדובר, היא החלה לשתות, בשלב מסוים נעמדה לידה בחורה שלדבריה באה לה לא טוב בעין והזיזה אותה בתנועת ישבן. בר זוהר לא שתקה נוכח המעשה, והחזירה לה באותה הצורה. משם הדברים החלו לקבל תפנית מפחידה ואלימה.

הבחורה, שככל הנראה כבר היתה טעונה על אביבית בר זוהר, משכה לה בשיער והיא בתגובה שפכה על ראשה את כוס המשקה שלה. "פתאום הרגשתי כאפה לפרצוף", המשיכה לתאר את הסיטואציה שהפכה בשלב הזה למפחידה ואלימה בהחלט.

"מישהו התחיל להחטיף לי מכות, ומכות, ומכות, העגיל נתלש לי מהאוזן ופשוט פוצצו אותי במכות. זו לא הייתה הבחורה, זה היה החבר שלה". בר זוהר המשיכה וסיפרה כי אותו החבר, היה למעשה בן זוגה של הבחורה והחזיק בתואר מפוקפק מאוד: ראש המאפיה הקולומביאנית, כךמספרת בר זהר.

"עד היום אני מפחדת לחזור לניו יורק. זו החוויה הכי נוראית בחיים שלי", סיפרה בסופו של הסטורי שהעלתה. "מאז לא הייתי בניו יורק וזו עדיין אחת הטראומות הגדולות שלי". בר זוהר מספרת כי חששה אפילו להגיע לבית חולים כדי לבדוק את חומרת הפציעות שלה ולא הגישה תלונה באופן רשמי במשטרה המקומית בשל החשש להתעסק איתו. את הסטורי סיימה במסר לעוקבות שלה: "אל תלכו עם אדם שאתן לא מכירות. זה היה המעשה הכי טיפשי בעולם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.