נדבק בנגיף

מצבו של השחקן יהודה בארקן – קשה, משפחתו: מבקשים להתפלל

תמונה – מתוך סרטו
משפחתו של השחקן המיתולוגי מוסיף להיות קשה ומשפחתו מבקשת מן הציבור להתפלל להחלמתו. גם הזמר שלומי שבת מאושפז בבית החולים לאחר שנדבק בנגיף.

מוסיף להיות קשה מצבו של השחקן יהודה בארקן לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. בארקן עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. משפחתו מבקשת מן הציבור להתפלל לרפואת יהודה בארקן בן אסתר.

ממשפחתו של בארקן נמסר: ״מודים מקרב לב על ההתעניינות והתמיכה, ומודים לכולם על הדאגה״. רפואה שלימה במהרה! במקביל, מוסיף להיות קל עד בינוני מצבו של הזמר שלומי שבת, לאחר שגם הוא נדבק בנגיף.

אמש (מוצ"ש) הסתובבה ברשתות החברתיות שמועות שקריות על פטירתו של הזמר. הבוקר (ראשון) פרסם שלומי שבת המאושפז בבית החולים בלינסון ומרגיש טוב, סרטון בקולו היישר ממיטת בית החולים, על מנת את השמועות הזדוניות על מותו. בסרטון נראית אחות בית החולים אומרת: "כבוד הוא לנו שאתה כאן, אם היה לי חצי כבש עכשיו הייתי עושה לך על האש. האוכל שלנו לא טעים אבל הוא טעים מאד, היום אתה בהופעה שלי ואני לא בהופעה שלך. והכל בגלל הרוח".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.