ללא השמצות

אמנון אברומוביץ' ליאיר נתניהו: "מאוד שמח שלראשונה אתה פונה אלי באופן מכובד"

תמונה – יאיר נתניהו
יאיר נתניהו שיגר שאלה לפרשן החדשות אמנון אברומוביץ' שענה לשאלות הצופים בשידור חי • ערד ניר: "חובת צפייה לכל פטריוט ישראלי". צפו

במסגרת שאלות עם הצופים שנערך היום בערוץ 12, שיגר יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, שאלה על ההתנתקות ואביו נתניהו לפרשן החדשות אמנון אברומביץ' שהגיב בשידור חי.

יאיר נתניהו: "שלום אמנון היקר, מדוע כאשר שרון ומשחפתו נתפסו עם מיליוני דולרים בחשבונות הבנק שלהם ללא הסבר, אה אמרת שצריך לאתרג אותו ואת ענייניו המשפטים פליילים עד אשר יסיים את גירוש יהודי גוש קטיף, לעומת זאת על נתניהו אתה אומר שעליו להתפטר עוד מתחיל תפירת התיקים ב2016"

"כמו כן רציתי לדעת האם אתה עדיין עומד על דעתך על מה שאמרת בשידור בערב הבחירות של 1999 בהן אמרת שנתניהו יורד מעל בימת ההיסטוריה מבלי להשאיר חותם, הוא יהיה הערת שוליים אם בכלל. תודה"

אמנון אברומביץ': "אני שמח מאוד שלראשונה אתה פונה אלי באופן מכובד ומנומס ולא באמצעות השמצה קללה או גידוף ולכן גם אענה לך בכבוד הראוי", הגיב אברומוביץ.

לאחר השידור צייץ יאיר נתניהו תגובה לתשובת הפרשן אברומוביץ': "אמנון אברמוביץ היקר. לא ענית כלל לשאלות שלי , במיוחד לא על האתרוג, והכנסת במקום זאת את דעתך האישית על נתניהו. הכל בסדר. אבל להגיד שנתניהו תמך בהתנתקות?! Give me a break! אפשר לשכתב היסטוריה רחוקה, לא כזאת מ2005!"

אפילו אני שהייתי בן 14 זוכר במדויק כמה אבא שלי עשה כל מה שביכולתו כדי לשנות את רוע הגזירה מתוך הממשלה, עד שלא יכל עוד! שרון פיטר כל שר שהצביע נגד, ואבא שלי רצה להשאר בממשלה, בשביל לנסות לשכנע להשאיר כמה ישובים ואת ציר פילדלפי! נתניהו היה ראש המורדים נגד ההתנתקות! עוד לפני ביצוע הגירוש, הוא התפטר ממשרד האוצר והתריע מהטילים שיבואו על אשקלון ובאר שבע כאשר הבין שכלו כל הקיצין! הוא חזה את השתלטות חמאס על הרצועה. הוא הוביל את משאל הליכוד ששרון שיקר שיכבד".

לסיום תקף יאיר את אמנון: "ולגבי זה שהוא לא יזכר חוץ מפילוג והסתה? זה נכון כנראה לגביך. לגביו יזכר הסכם השלום עם מדינות ערב, בניית הגדר בגבול מצרים שעצרה את הההסתננות מאפריקה, רישות בארץ בכבישים ורכבות, העלאת התל״ג לנפש מרמה של מדינה אפריקנית לזו של צרפת, הפכת ישראל למעצמה מדינית, הכרה של ארה״ב בירושלים כבירת ישראל וברמת הגולן, הכפלת אוכלוסיית יו״ש, קבורת חמור לפרדיגמת אוסלו, ועוד ועוד ועוד ועוד."

פרשן חדשות 12 ערד ניר הגיב וכתב: "צפיית חובה לכל פטריוט ישראלי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "אמנון אברומוביץ' ליאיר נתניהו: "מאוד שמח שלראשונה אתה פונה אלי באופן מכובד""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.