הקפות השלום

עומר אדם חוגג בדובאי – צפו

תמונה – הקהילה היהודית דובאי
הזמר עומר אדם בילה את חג שמחת תורה בקהילה היהודית בדובאי, התארח בביתו של שייח ואמר: "מרגיש שאני מייצג כל אחד מכם פה"

עושה חיים. הזמר והכוכב עומר אדם המריא עוד טרם הסגר ובחר לחגוג את חג שמחת תורה במדינה שז עתה חתמה עם ישראל הסכם שלום. אדם ביקר בקהילה היהודית והתארח בביתו של השייח חמד בן חליפ, שהיה זה שהזמין אדם הזמר לביקור.

"זו תקופה מאתגרת שבה כל אחד מאיתנו עושה חשבון נפש בינו לבין חברו ובינו לבין בורא עולם. בחרתי להיות במקום חלומי זה ולהכיר עם מופלא שאוהב את עם ישראל", אמר אדם והוסיף: "אני גאה להיות שגריר של מוסיקה ואומנות באמירויות, במקום שבו יש תקווה לעולם טוב יותר, בלי מלחמות ובלי טרור. מקום קסום שיש בו רק שמחה ואהבת אדם".

"לפני מספר חודשים הזדמן לי לברך את השייח חמד בן חאליפה אל נחיין ואת נשיא הקהילה היהודית סולי וולף שבירכו אותי והזמינו אותי לכאן לביקור. תמיד ידעתי ששירים, מוסיקה ושמחה מקרבת, ואני מרגיש שאני מייצג כל אחד מכם פה כשאני אומר למארחיי: 'שלום, ו-סאלאם עליכם'".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.