פייק ניוז

איתי לוי זועם: "אתה אדם רע ורשע אכזרי חסר רחמים"

תמונה – משרד הבריואת
הזמר איתי לוי זועם על הפרסומים על מות אימו ומבקש מהגולשים להתפלל להחלמתה: "אני רוצה לומר לאותו אדם שעשה את זה אתה אדם רע ורשע אכזרי חסר רחמים ולא זכאי לדרוך על האדמה הזאת שמלאה באנשים טובים וטהורים מלאים בנתינה וגמילות חסדים!".

הזמר איתי לוי מגיב בכאב לפרסומים שהופצו בשעות האחרונות בנוגע למצבה הרפואי של אמו: "בשעות האחרונות מסתובבת שמועה שאימי רות בת שרה הדבר הכי יקר לי בעולם יותר מכל דבר שיש יותר מהקריירה שלי יותר מהאוויר שאני נושם ויותר מכל מה שאני חי במשך 32 שנה …שאימי היקרה שלי הלכה לעולמה. אז אספר לכם שנרדמתי היום אחרי יום מטורף שעבר עליי וקיבלתי מאות טלפונים שהכניסו אותי לחרדה שאני לא מכיר אותה, בכיתי כמו תינוק עצם המחשבה שאולי לא מספרים לי שאולי עובדים עליי שאולי זה יכול לקרות!! כותב לוי בכאב.

לוי מוסיף וזועם: "אני רוצה לומר לאותו אדם שעשה את זה אתה אדם רע ורשע אכזרי חסר רחמים ולא זכאי לדרוך על האדמה הזאת שמלאה באנשים טובים וטהורים מלאים בנתינה וגמילות חסדים!!אז אמא קודם סליחה אני מתנצל בפנייך שיש אנשים רעים בעולם אני אשמור עלייך בחיי כל עוד אני דורך על האדמה שלא יהיה לך פגע רע ולא נגע רע …"

"את האור שלי הלב שלי הדם שלי והאוויר שאני נושם סליחה סליחה סליחה אמא … ואותו אדם שעשה את זה אני סולח לך כי השומע ביזיונו ידום וישתוק בוחר בשתיקה ומאמין בעשייה .. אמא אני מאחל עד מאה ועשרים ואם צריך אתן לך שנים מחיי!!!"

לסיום מבקש לוי: "מבקש מכם להתפלל לרפואתה של אימי! רות בת שרה כל תפילה! תתקבל ברצון שערי דמעה לא ננעלו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.