"ציפורניו ישברו"

סערה ברשת: "כמה באמת מתים מקורונה?"

תמונה – כאן חינוכית
עיתונאית גלי צה"ל הדס שטייף מחקה עדות ששמעה בבית קפה על חולה שנפטר: "ביקשו ממנה לחתום שהוא מת מקורונה, תמורת 70 אלף שקלים. למה? כי הם מקבלים 220 אלף ש"ח מהמדינה על כל חולה שמת מקורונה". צפו בתגובות הזועמות

צייצה ומחקה: העיתונאית הדס שטייף מגלי צה"ל מעוררת סערה ברשתות החברתיות לאחר שפרסמה בטוויטר עדות ששמעה בבית קפה, כי בתי החולים משדלים לכאורה חולים לחתום שיקיריהם מתו מקורונה בעבור קבלת כסף מהמדינה: "כמה באמת מתים מקורונה?" כתבה שטייף בדרמטיות והוסיפה: "אנשים באמצע הדרך, מספרים את האמת. הגיס שלי היה חולה מאוד ונפטר בבית החולים בירושלים. קראו לאלמנתו. ביקשו ממנה לחתום שהוא מת מקורונה, תמורת 70 אלף שקלים. למה? כי הם מקבלים 220 אלף ש"ח מהמדינה על כל חולה שמת מקורונה. האלמנה סרבה"

בתגובות לציוץ תקפו הגולשים את שטייף בטענה כי הפרסום מעניק גיבוי למכחישי הקורונה וקונספירציות ברשתות החברתיות. העיתונאי חיים לוינסון תקף: "רוצים להגיד לי שהדס שטייף פרסמה סיפור מדע בדיוני בלי שמץ ראיה?"

שטייף מחקה שטייף את הציוץ וכתבה: "לכל הנשמות "הטובות". בהמשך לציוץ שנמחק. נמחק מסיבות שלא אפרט. אומר כך. צייצתי במפורש שכך סיפרה לי האישה בבית הקפה. סיפרה על גיסתה האלמנה . ציטטתי מדוייק מה אמרה. עד שעמד לידי ושמע מילה במילה היה המום. בשל הציפורניים שנשלפו, חזרתי לקחת מהאישה את עדותה. בינתיים קיבלתי עדות נוספת דומה.

עוד חשפה שטייף: "בעדות הנוספת אלמנט הכסף גם עולה, אבל בדרך שונה. ויהיה עוד. בנתיים??? מי שממהר לשלוף ציפורניים שיהנה . ציפורניו ישברו.", כתבה שטייף.

מבית החולים נמסר בתגובה: "כמה נמוך עוד המדיה, ובעיקר החברתית המזוהה עם כתבים ידועים יכולה לרדת נמוך. הדס שטייף פרסמה ממש היום ידיעה שיקרית כאילו ומציעים למשפחות נפטרים לאשר שסיבת המוות היא קורונה תמורת תשלום, כאשר בית החולים מקבל על כל נפטר כסף מהמדינה. שיקרי, נמוך ומבזה את מי שאפילו מעלה זאת על הכתב! תתביישי לך הדס שטייף!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!