מה דעתכם?

צפו: ח"כ תהלה פרידמן נגד הקליפ של עדי ביטי "מחליא"

תמונה – ארכיון: מחוברים בצה"ל
חברת הכנסת ממפלגת 'כחול לבן' תוקפת בחריפות את הזמרת עדי ביטי שפרסמה קליפ מוזיקלי חדש: "זו לא תרבות. לא אמנות. זאת סכנה ברורה ומיידית עבורנו ועבור הבנים והבנות שלנו. להיפגע ולפגוע. מחליא". ביטי לא נשארה חייבת

קליפ מסעיר: ח"כ תהלה פרידמן ממפלגת 'כחול לבן' יוצאת במתקפה נגד הזמרת הצעירה עדי ביטי שפרסמה קליפ מוזיקלי חדש "חמסה חמסה' שלטענתה פרובוקטיבי מדיי: "‏גם נשים יכולות לחזק את תרבות האונס. עובדה. עדי ביטי. אני יודעת שהמטרה הייתה שנצייץ ונדבר על זה, תאמינו לי שהייתי מעדיפה לא לתת לה את התענוג. אבל אני יודעת שהילדים שלי יראו את זה בכל מקרה. זו לא תרבות. לא אמנות. זאת סכנה ברורה ומיידית עבורנו ועבור הבנים והבנות שלנו. להיפגע ולפגוע. מחליא".

ח"כ תהלה פרידמן דוברות הכנסת

הזמרת עדי ביטי לא נשארה חייבת והגיבה במתקפה חריפה נגד חברת הכנסת פרידמן: "נגמרה הקורונה? חשבתי שיש הרבה דברים להתעסק בהם בתקופה הקשה שאנחנו נמצאים בה. אנשים בלי עבודה, בלי יכולת קיום , מפעלי חיים של אנשים קורסים – והגברת תהילה בזה עוסקת. מסתבר שיש הרבה זמן פנוי בכנסת. עצוב לי שבשנת 2020 חברת כנסת בישראל חושבת שבנות ישראל צריכות להתלבש כמו באיראן או בנות הטאליבן. איפה חופש הביטוי, חופש האומנות, וזכותו של כל אדם להתלבש ולהצטלם כרצונו. אני לא מתרגשת מפוליטיקאים , הם מציירים את האמת כפי שבא להם."

ביטי מוסיפה ותוקפת: "האמת היא שהעיניים רואות מה שהן רוצות לראות ולראות בכזה קליפ שיסודו הוא אומנות ומוסיקה, מקור לגיטימי ל״תרבות אונס״(!!??), מדובר בדמיון מעוות ביותר וניתוח סיטואציה בצורה לקויה. בקליפ ניתן לראות גברים, נשים, גברים על עקבים, כהי עור, בהירי עור, אסייתים ועוד כל מיני דמויות מגוונות שכל אלה הם פני כל החברה הישראלית. שום איבר מוצנע לא נראה בקליפ. הייתי מציעה לה גם לסגור את חוף הים אם כך. על דבר אחד אני כן מסכימה עם תהילה, שאכן גם לנשים יש יד ב״תרבות האונס״ שכן ציוץ כמו שלה מקשר בין לבוש כזה או אחר, כמקור לגיטימי לאונס" .

רועי עידן, יוצר הסדרה 'מנייאכ', תקף את הביקורת של ח"כ פרידמן: "אין לי מושג על מה את מלרלרת אבל הלוואי שתחטפי תביעת דיבה ולא תסתתרי מאחורי החסינות שלך."

https://twitter.com/Didashake/status/1320689060701155328?s=20

בתגובות לפוסט שפרסם העיתונאי גיל משעלי כתבה ליהי: "די באמת דייייי… למה צריך עירום? למה כל הטיזינג הזה? זמרת "אמורה" להשמיע את קולה…ולא לחשוף את גופה!!! אני מניחה שכך הפמניסטיות עכשיו "ירימו גבה" יצקצקו…זו דעתי ואני לא אתנצל על כך!!!!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.