הרשת סוערת

הנשיקה המפתיעה: מתקפה נגד סטפן "גוי מסריח"

תמונה – סטפן לגר יח"צ
לאחר שפורסם תיעוד שנוי במחלוקת של מנהלת בית ספר במודיעין מפתיעה אותו בנשיקה צרפתית, הרב הבוטה רונן שאולוב יוצא במתקפה נגד הזמר סטפן נגר: "גוי מסריח". צפו

ברשתות החברתיות הופץ תיעוד שמעורר סערה בה נראית מנהלת בית ספר במודיעין כשהיא מפתיעה בנשיקה את הזמר סטפן נגר במהלך צילום סלפי משותף. "למה למנהלת מוסד חינוכי זה לא ברור? שתתבייש לה. מקווה שהיא תורחק ממערכת החינוך לצמיתות", נכתב בסרטון שעלה לרשת הטוויטר בימים האחרונים.

לאחר הפצת התיעוד של המנהלת עם סטפן, צבעו התלמידים את רכבה של המנהלת והעלו לרשתות החברתיות.

הרב רונן שאולוב תקף בבוטות את הזמר סטפן נגר: "היום יש קליפים של שני בחורים, מסריח, בשרו בשר חמורים. מה קרה לנו השתגענו"

https://www.youtube.com/watch?v=D5CVnzi3vhQ&feature=emb_title

מהמועצה האזורית ובית הספר נמסר בתגובה לאתר מאקו: "לקחת מקרה מגושם של טעות תמימה שקרה לפני שנתיים ולהעלות אותו כעת ברשת בצורה מגמתית ומעוותת. מדובר במנהלת מוערכת שעושה רבות למען בית הספר ולמען התלמידים, והפרסום המגמתי פוגע בה על לא עוול בכפה. לכך כמובן קיוו אותם גורמים מרושעים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!