"הם רצחו"

ינון מגל לאורנה בנאי: "פח אשפה עלובה"

תמונה – אורנה בנאי אינסטגרם

העיתונאי ינון מגל במתקפה נגד הקומיקאית ואשת השמאל אורנה בנאי בעקבות נאומה בעצרת לזכרו של רבין בירושלים: "רצחו וירשו". מטורללת פסיכית מי זה הם רצחו??? יאללה לכי כבר הביתה. פח אשפה מכוער"

בהפגנת 'שלום עכשיו' שהתקיימה בכיכר ציון בירושלים תקפה בנאי את ראש הממשלה נתניהו: "ימיו של הרודן ספורים. וזה בזכותכם ובזכותנו, האנשים הנפלאים שמבקשים ישראל אחרת, ישראל של שלום, של שוויון, של כבוד הדדי, של אמת, של יושר. זאת הייתה דרכו של רבין, ואנחנו סוללים היום את הדרך הזאת ברגלינו לזכרך יצחק רבין אהוב ויקר שלנו, אין יום שאנחנו לא בוכים, איזו החמצה, איזה רצח מתועב, איך הם רצחו וירשו״.

ח"כ אוסנת מרק מהליכוד תקפה: "אורנה בנאי בעוד נאום מביך ודוחה. בוכה על ההסתה והפילוג בדמעות תנין ואחר כך אומרת ש "הם רצחו וירשו". מי זה הם? את מה הם ירשו? אם זו לא הסתה אז מהי הסתה? אם זה לא פילוג אז מהו פילוג? אף אחד לא ירש שום דבר גברת בנאי, העם בחר את מנהיגיו בדיוק כפי שבחר את רבין. דמוקרטיה… זוכרת?"

הקומקאית ועיתונאית 'כאן' לאה לב יצאה לגנת אורנה בנאי: "אורנה בנאי מוכיחה שיש פה מעט מידי אמנים שמוכנים להשמיע ביקורת. קיבינימט, אנשי רוח! כל זמר/שחקן נהיה לי איש עסקים, חושב על הכיס של עצמו במקום על להעביר מסר. אנחנו חיים בתקופה הזיה, אז למה רק אורנה בנאי מדברת??"

העיתונאית יערה זרד הגיבה: "רגע אחד אורנה בנאי מדברת על ישראל של שלום וכבוד הדדי ורגע לאחר מכן היא שואלת "איך הם רצחו וירשו". איזו תת רמה לא להאמין".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.