עימות זוגי?

הזמרת נסרין קדרי נמצאה בוכה ברחוב, משטרה הוזמנה: "הייתי בסערת רגשות"

תמונה – ארכיון אייל גולן פייסבוק
הזמרת נסרין קדרי נקלעה לוויכוח קולני עם בן הזוג שלה, אושר בן דוד, באמצע הרחוב - זה הסתיים בהזמנת המשטרה על ידי השכנים.

זה קורה ביום ראשון האחרון, בעיר ראשון לציון. וויכוח קולני במיוחד בין בני זוג באמצע הרחוב – מביא לפחות את אחד השכנים למסקנה כי דרושה התערבותה של משטרת ישראל. השוטרים שמיהרו למקום קיבלו דיווח מהתושבים כי הוויכוח בין בני הזוג הסתיים והאישה נותרה לבדה ברחוב כשהיא בוכה.

כעת הופתעו השוטרים לגלות כי מדובר בלא אחרת מאשר הזמרת נסרין קדרי שנקלעה למריבה עם בן זוגה, אושר בן דוד. כאמור, כשהשוטרים הגיעו לשטח, בן דוד כבר לא היה במקום לבירור העניינים מול השוטרים. בשלב זה החלו השוטרים לתשאל את הזמרת אך היא בתגובה הגיבה בתוקפנות ואגרסיביות, השוטרים אף שקלו בשלב מסוים לעצור את הזמרת נוכח התנהגותה והתנהלותה מולם. שכנים וחברים של הזמרת שהיו גם הם במקום הצליחו לשכנע את השוטרים לוותר לקדרי ולא לעצור אותה, ככל הנראה הבינו השוטרים כי הזמרת שרויה בסערת רגשות קשה.

אושר בן דוד, צילום: פייסבוק

השוטרים שאלו את קדרי האם תרצה להגיש תלונה נגד בן זוגה, אושר בן דוד, היא ככל הידוע השיבה בשלילה וסירבה. השוטרים הגיעו למסקנה כי האירוע הסתיים ועזבו את המקום. מטעם הזמרת נמסר בתגובה: "הגעתי להתייעץ עם אושר בנוגע לקריירה שלי. הייתי בסערת רגשות שם, זה לא שחס וחלילה היה מכוון אליו או בגללו. פתאום הגיעה משטרה ופשוט התגובה שלי הייתה מאוד קיצונית כי הרגשתי שזו חדירה לפרטיות שלי"

עוד נמסר מקדרי: "אני מאוד מכבדת את משטרת ישראל, אבל זה היה יותר מדי. לא היה שם שום דבר שקרוב לאלימות. הסברתי שזו יותר מדי חדירה לפרטיות, בגלל שדיברתי בקול גבוה – אז אחד השכנים החליט להזמין אותם. אני מקווה שתקופת הקורונה תעבור והכל יחזור להיות כפי שהיה, רק בריאות לכל עם ישראל, זה הכי חשוב".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "הזמרת נסרין קדרי נמצאה בוכה ברחוב, משטרה הוזמנה: "הייתי בסערת רגשות""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.