חגיגה דמוקרטית

שלי יחימוביץ': "אם ניפטר מטראמפ, אני מתחייבת להדליק לראשונה נרות שבת"

תמונה – מפלגת העבודה
שדרנית הרדיו וחברת הכנסת לשעבר שלי יחימוביץ' מבטיחה לראשונה בחייה להדליק נרות שבת אם טראמפ יפסיד את הנשיאות. ואיך הגיבה זהבה גלאון?

על רקע הדיווחים על הכרזת הניצחון של ג'ו ביידן לנשיאות ארה"ב, שדרנית הרדיו שלי יחימוביץ' מבטיחה להדליק נרות שבת אם ניפטר מטראמפ: "היחסים שלי עם אלוהים חד צדדיים. אני לא מאמינה בו, אבל בעת מצוקה חריגה אני מבקשת ממנו דברים למקרה שהוא קיים. בכל פעם שביקשתי הוא לא היה קטנוני, ונענה. אז אלוהים, אני שוב מבקשת. תעשה שניפטר מטראמפ. והפעם, אם זה יקרה, אני מתחייבת שאדליק השבוע לראשונה ובאופן חד פעמי נרות שבת."

מהר מאוד הוצפה יחימוביץ' בעשרות תגובות מהגולשים שהגיבו: "אני אדליק גם נרות חנוכה, גם נרות שבת, וגם נרות נשמה אם אלוקים יפטור אותנו מהעונש של לשמוע ולקרוא את הגיגיה המתישים של שלי יחימוביץ'".

שחקן הכדורגל לשעבר דודו דודו אוואט שלח את יחימוביץ' לטיפול אסתי ופסיכיטרי: "שלי תנסי טיפול פסיכיאטרי ואחרי זה טיפול אסתטי ואחרי זה ניקוי רעלים לנשמה הטובה שלך ורק בסוף בסוף בסוף תדליקי נר ותבקשי כל משאלה מה האליל שלך יאסר ערפאת הן יתגשמו על בטוח."

ח"כ לשעבר זהבה גלאון ייחלה גם היא לניצחון של ביידן: "אני אכן מייחלת לכך שביידן ייבחר. אבל תראו מי מייחל לבחירתו של טראמפ מלבד מרה"מ נתניהו שכבר הכריז ש"טרמאפ הוא הנשיא הכי טוב שהיה לנו בבית הלבן"; פוטין, קינג ג'ון און, אורבן ובולסנרו. תגיד לי מי החברים שלך ואגיד לך מי אתה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "שלי יחימוביץ': "אם ניפטר מטראמפ, אני מתחייבת להדליק לראשונה נרות שבת""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!