סערת עריקאת

קרן נויבך: "אנשים מאחלים לי למות כי דיווחתי שעריקאת מת"

תמונה – צילום: כאן חדשות

מתקפה ברשתות החברתיות נגד מגישת רשת ב' קרן נויבך בעקבות הדיווח על מותו של בכיר הרשות הפלסטיני סעיב עריקאת: "אנשים שמאחלים לי למות, בעקבות זה שדיווחנו, גל ברגר ואני, על זה שסעיב עריקאת מת. שלא לדבר על הריקבון המוסרי! מה אומר ומה אגיד, עוד יום במשרד".

עוד כתבה נויבך: "גל ואני באמת לא צריכים להצטדק בפני אף אחד על הדיווח הזה. זה הרי ברור לחלוטין שכשאדם כמו עריקאת מת, מדווחים על זה בתוכנית אקטואליה ברשת חדשות, אבל מודה שדי נגנבת מהתיאור הדרמטי והלא קשור למציאות של כותב הפוסט. דמעות חנקו את גרוני רק מלקרוא איך קולי רעד!"

נויבך התייחסה לפוסט שפרסם עומר דוסטרי ברשת: "אין גבול לריקבון המוסרי. מגישת רדיו כאן ב, קרן נויבך, עצרה הרגע את שידורה כדי להספיד בתוגה ובקול שבור ורועד (אם זה לא היה דרך הרדיו, יכול להיות שהיינו מבחינים גם בדמעות) את סאיב עריקאת. הכתב לענייני פלסטינים של התחנה, גל ברגר, "הוזנק" מיד להוסיף בקול דרמטי ומלא פאתוס על הרקע ההיסטורי ועל קורותיו ואודותיו של עריקאת, משל היה מדובר לכל הפחות בדלאי לאמה או במות מנהיג ישראלי.

עוד כותב עומר: "אני חוזר, כדי שנבין לעומק מה קרה פה – ב*רדיו הציבורי* של ישראל, הממומן בין-היתר מכספי משלם המסים, עצרו במיוחד את השידור השוטף כדי להספיד תומך טרור ורציחות של יהודים, ואנטי-ישראלי שהרבה להפיץ ברחבי העולם עלילות דם אנטישמיות נגד מדינת ישראל. מה קורה פה? גם אני לא רוצה לממן שידור ציבורי"

ח"כ תמר זנדברג תקפה וספדה: "שולחת תנחומים למשפחתו ולעם הפלסטיני על מותו של סאיב עריקאת. הוא היה מנהיג פלסטיני שוחר שלום שהקדיש את חייו לחזון שתי המדינות. בשנים האחרונות ניכר תסכולו מהמצב, אך לא פגע בחוש ההומור ובחדות המסר. ההכפשות נגדו ונגד מספידיו נועדו להשחיר את עצם השיחה בין העמים ומעידות בעיקר על בורות"

גם ח"כ לבני התייחסה לתגובות הימין נגד פעילי שמאל שהספידו את עריקאת ברשת: "אני רואה את התגובות המתלהמות נגד כל מי שמספיד או מביע צער על מותו של אדם שניהל אתנו מו״מ לשלום וחשוב להדגיש היום במיוחד: מי שמכליל ומתייג את כל הפלשתינים כטרוריסטים, גם את אלה שרוצים לסיים את הסכסוך בדרכי שלום, מונע קודם כל מאתנו את היכולת לדבר עם המתונים בהם, כדי להגיע לפתרון בעתיד ויביא עלינו רק את קיצוני החמאס."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.